|
S: Devialet Phantom Gold (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DenmarkStreet ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2017 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2017 kl. 21:39 |
Sælger min Devialet Phantom Gold. Den er ca 2 md gammel.
Jeg ville have købt en til men konen synes ikke den er køn, så hun vil ikke have at jeg køber 2 på standere til stuen, og den er lidt overkill til at have stående på kontoret. Den er købt i UK, og har derfor UK stik, jeg har fået den til en fordelagtig pris og sælger den derfor også derefter. Kasse samt alle foldere mv. den kom med er selvfølgelig inkluderet. Sælges for HBO: 13000kr Bytte emner: - Dali Rubicon LCR (Hvid) - Dali Fazon F5 (Hvid) - Dali Fazon LCR (Hvid) Eller andre højtalere der evt har "wife approval factor" Redigeret af DenmarkStreet - 19-Marts-2017 kl. 16:46 |
|
![]() |
|
DenmarkStreet ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2017 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan høres / ses, i 2300, København S
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Der er kommet bud på 13000kr
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |