|
S: Digital Devices DVB-S/S2 tuner PCIe |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 12:14 |
Da mit mediecenter projekt aldrig rigtig er kommet igang, har jeg besluttet at sælge nogle af delene. Denne tuner er fra Digital Devices, som laver nogle af de bedste produkter på markedet. Inkl. bagplade til både fuld og halv højde. Digital Devices Tuner Cine S2 V6 PCIe (Dual DVB-S/S2). Den har dobbelt tuner, begge modtager DVB-S/S2 + MPEG2/4. Kræver forbindelse til to LNB'er. Nypris i dag: 1.449,- HBO: 700,- Den befinder sig i det sydlige Storkøbenhavn, men sendes gerne.
Redigeret af quarkir - 15-Oktober-2014 kl. 17:37 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
herregaarden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kunne jeg godt bruge, hvor meget bliver fragten og kan jeg betale med mobilepay?
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan sendes med G-Porto for 39,- uden omdeling. MobilePay er helt fint. Fortsæt venligst på PB for mobilnummer, adresse osv. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |