|
S: Digital Devices udstyr DVB-T/DVB-C |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2015 kl. 21:33 |
Hej
Jeg sælger hermed ud af mit udstyr af Digital devices. Udstyr nr 1: 1 stk. Digital devices Cine CT V6 dual TV-tuner kort (DVB-T / DVB-C) - PCIe 2 stk. Digital devices CI interface til Cine CT V6 Købt juli/oktober2012 hos MM-Vision. Pris HBO 600,- kr Udstyr nr 2: 1 stk. Digital devices Twin-Ci Octopus PCIe Bridge Købt januar 2014 hos DVBshop Pris HBO 650,- kr Udstyr nr 3: 1 stk. Digital devices Octopus Net CT/2 netværkstuner med et CI interface Købt december 2013 hos DVBshop Pris HBO 1.200,- kr Alle dele virker upåklageligt. Køber betaler for fragten. Delene befinder sig i Auning.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mest stabile tunere på markedet!
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Nu bød du selv 300 for udstyr nr. 1 for ca. 10 dage siden så det vil jeg gerne byde også. Hvorfor sælger dunst så kort tid efter du har købt:)?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Vi kan også sige 400,- + Fragt er det ikke fair når du selv kun har givet 300,- + Fragt?
|
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Udstyr nr. 3. Jeg ved godt at du har skrevet HBO 1200,- men jeg tillader mig alligevel at byde 1000,- incl. p&p, da det er den gamle model
Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Han skriver da, at de er købt i 2012.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Ja oprindeligt men han har købt dem for under 2 uger siden http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141409&title=solgt-digital-devices-cine-ct-v6-ci-moduler
Men der bliver ikke svaret på noget af det der bliver budt/skrevet.
Redigeret af Bjur - 18-August-2015 kl. 10:57 |
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Ja jeg købte dem for ca. 2 uger siden. Jeg har bare skrevet hvad ham jeg købte dem af skrev omkring alderen på dem. Jeg har haft nogle travle dage, derfor har jeg ikke haft tid til at skrive.
Jeres bud er noteret. Jeg vil tage imod bud til lørdag kl 21, hvor efter jeg vil tage kontakt til højest bydende for at fuldende handlen. Redigeret af Korsbæk - 18-August-2015 kl. 18:29 |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Hej er 450 nok ved levering i Randers evt. sammen med din htpc?
|
|
![]() |
|
For hvad ?
|
|
![]() |
|
Basillus:
Hvis det er for udstyr 1. Er det en aftale. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |