|
S: Digital Devices udstyr DVB-T/DVB-C |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok sorry den info med udstyr 1 smuttede
![]() |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Jeg har budt 400, - + porto dvs 450 inkl porto så basillus skal vel byde over det..
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Basillus har det vindene bud, da det er meget nemmere for mig istedet for skulle sende det. Så skulle du have overbudt her til sidst, da jeg skrev at han havde det vindene bud.
|
|
![]() |
|
Korsbæk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Solgt
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Du er ihvertfald ikke en man kan anbefale at handle med det er helt sikkert sådan som du laver dine auktioner. Kan også se jeg ikke er den eneste der er utilfreds med din måde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |