recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DIR 655
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DIR 655

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DIR 655
    Sendt: 30-Juni-2012 kl. 16:06
Hej
 
Har sådan en D-link DIR-655 i overskud
 
 
 
Perfekt stand, ene ejer.
 
Befinder sig i Randers
 
Kom med et fornuftigt bud
 
 
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 18:28
Kan usb-porten bruges til printer?

Venlig hilsen
KB
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Kan usb-porten bruges til printer?



1,5469sek på google gav det link
.....
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 18:49
Vil da gerne byde 150-200,- hvis den fungerer fejlfrit. En ny kan erhverves for 539 i følge edbpriser, men har reelt "kun" brug for en gigabit switch.

Er selv fra Randers.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Kan usb-porten bruges til printer?



1,5469sek på google gav det link

Har du fulgt linket?


Venlig hilsen
KB
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Kan usb-porten bruges til printer?



1,5469sek på google gav det link

Har du fulgt linket?



Dit problem...


.....
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:00
@Notfast: Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke se den model hos d-link, uanset hvad jeg gør.

EDIT: Og jeg har fået denne 404 fejl flere gange de sidste to dage, når jeg har ledt efter dlink 655/E på siden. 


Redigeret af Brixen - 30-Juni-2012 kl. 20:06
Venlig hilsen
KB
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@Notfast: Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke se den model hos d-link, uanset hvad jeg gør.



Jeg bruger opendns og chrome - kan du finde den ved at søge på dlinks side?
.....
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:10
Brixen - ALLE D-Link routere med USB (i hvertfald dem inden for de sidste 5 år) kan bruges med usb printer, det eneste det kræver er at man installere "Shareport" fra D-Link på alle de computere der skal benytte printeren.

- og så skal routeren self. sættes op i opsætningen til at usbporten står til shareport Wink


Redigeret af Muffeh - 30-Juni-2012 kl. 20:11
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

@Notfast: Det forstår jeg ikke. Jeg kan ikke se den model hos d-link, uanset hvad jeg gør.



Jeg bruger opendns og chrome - kan du finde den ved at søge på dlinks side?

Det er efterhånden ved at være OT, men hvis jeg går ind på dlink.com og vælger Danmark, får jeg fejlen 404 fejlen, og jeg står på denne side: http://www.dlink.com/de/de

Så jeg har opgivet.


Venlig hilsen
KB
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Vil da gerne byde 150-200,- hvis den fungerer fejlfrit. En ny kan erhverves for 539 i følge edbpriser, men har reelt "kun" brug for en gigabit switch.

Er selv fra Randers.
 
Hej
 
Den fungere 100 % fejlfrit.
 
Jeg vil helst ikke under 250, men til den pris sælger jeg også, og den kan afhentes asap
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2012 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:


Det er efterhånden ved at være OT, men hvis jeg går ind på dlink.com og vælger Danmark, får jeg fejlen 404 fejlen, og jeg står på denne side: http://www.dlink.com/de/de

Så jeg har opgivet.
 
Sæt en bindestreg ind ligesom i D-Link så virker det.
mvh Infinity
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu