|
S: Div. hardware (i5, atom, 560Ti, osv.) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har lige klikket på link,Det ikke den model med løs størmforsyning/lader vel. |
||
|
||
![]() |
||
kfuglsang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 82 |
|
Nej, det er til en alm. ATX strømforsyning.
|
||
![]() |
||
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
|
Hmm
![]() |
||
|
||
![]() |
||
matx2008 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2011 Sted: Kbh, Danmark Status: Offline Point: 188 |
|
1500 plus porto for gfx, mobo1+cpu1?
|
||
![]() |
||
kfuglsang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 82 |
|
miaj - lad os sige en 50'er :)
|
||
![]() |
||
|
Det er noteret, men i underkanten.
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Nu tænker jeg lige højt, men kunne det tænkes at du var interesseret i en Core i3 (1. gen) som er brugt i omkring 10 timer, med mini-ITX mobo (gigabyte), ram og Scythe køler?
Jeg har i sin tid købt to PC'ere, men har haft ovenstående liggende på en hylde det meste af tiden. Den har kørt XBMC og afspillet mkv-rips fra bluray film. Jeg er interesseret i kabinettet. Er selv fra Aalborg.
|
||
![]() |
||
|
Steve - jeg er desværre ikke interesseret i den i3-maskine. Jeg har udset noget helt specifikt jeg vil have.
|
||
![]() |
||
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
|
Long shot... Er gtx stadig til salg?
|
||
![]() |
||
|
Det er solgt, desværre.
Jeg har følgende tilbage endnu: Kabinet: Antec Fusion Remote (sort med alu front og display) Ram: 2x1GB DDR2 - passer til Zotac bundkortet Bundkort 2: Zotac ION ITX-F m. dual-core Atom og Geforce 9400
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
byder 400 plus porto for zotac bundkortet
|
||
![]() |
||
|
Solgt. Send mig en PB med nogle kontaktoplysninger etc., så kan du lige få et kontonummer retur. Jeg kan nok ikke nå at afsende det før på onsdag.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |