|
S: Diverse HIFI, PC & tilbehør |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i Yamaha forstærkeren. Kan du finde de modelnummer?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
600krpp for projektor hvis du gider sende :)
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Beklager meget til dem som har skrevet, troede jeg ville få emails ved svar i tråden, så fuldstændig overset aktiviteten.
@nitrotg Hvis du stadig er interesseret er 600 for projektoren helt i orden, og kan sagtens finde ud af at få den sendt. @askernedefragrillen Jeg tjekker modelnummeret i morgen. Grafikkortet har jeg stadig, og kan godt afsendes. Første bud 100pp får det. Logitech G25 og Focal Sib 5.1 er ikke blevet solgt, men begge dele skal afhentes. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
ignorer
Redigeret af Steve Jones - 06-December-2016 kl. 09:51 |
|
![]() |
|
jacobbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Fejl ignorer
Redigeret af jacobbh - 06-December-2016 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis man sælger noget der kun kan afhentes, ville det være rart med en adresse
![]() |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
og inden man brokker sig, kunne det være man skulle lære at læse ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Nu begynder jeg at forstå hvorfor jeg ikke åbenbart har valgt ikke at modtage emails ved svar.
Alt er stadig til salg.
|
|
![]() |
|
MikkelHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2014 Sted: Fyn Status: Offline Point: 10 |
Hvad hed forstærkeren?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvis nitrogt springer fra, tager jeg den gerne til hbo plus porto.
|
|
![]() |
|
Helt i orden. Giver ham lige weekenden med.
Harmony 300 tilføjet til salg.
|
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
byder stadig de 400 samlet for projektor og graffikkort
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |