|
S: Diverse HIFI, PC & tilbehør |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I tilfælde af at nitrogt ikke ser tråden i dag, så har Waver højeste bud på projektor (og selvfølgelig grafikkort). Der kommer noget familie og kigger på surroundsæt og forstærker i løbet af ugen, så regner med at det er afsat. Alle andre varer lader jeg løbe frem til onsdag kl. 22:00.
Status: InFocus X9 projektor, med kasse, manual osv. Inklusive loftsophæng. HBO 300,- (Waver, takket være samlet salg. Budforøgelse minimum 50,-) Focal Sib 5.1 fra fælleskøbet herinde. Brugt meget få gange, subwoofer kun testet. Formentlig har jeg stadig kasse og manualer til det hele. HBO 500,- (formentlig afsat) Logitech G25 Rat/pedaler/gearskifte. HBO 400,- Yamaha surroundforstærker m/ 2x HDMI. Kan finde modellen frem hvis der er interesse. HBO 150,- (Formentlig afsat) Speedlink Carbon GT Rat/pedal PC/PS3 HBO 75,- (Kan afhentes gratis sammen med Logitech G25) Radeon HD XFX 5850 1GB grafikkort HBO 100,- (Waver, takket være samlet salg) Logitech Harmony 300 Multifjernbetjening HBO 75,- Beklager de langsomme responstider både herinde og på beskeder, har en nyfødt der kræver en masse tid. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
350 plus porto for projektor. Hvor lang tid har pæren kørt?
|
|
![]() |
|
haddi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 45 |
jeg byder stadigvæk 500 kr for Focal sib afhentet.
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
matx2008 har budt 350,- pp i privat besked for projektor. Næste bud minimum 400,- mkirkelund: Pæren har kørt 1054 timer i eco mode, med forventet levetid på 4000 timer.
haddi: Du står til at kunne afhente det, i tilfælde af at mine familiemedlemmer springer over. De er ramt af noget influenza, så venter stadig på besøg. |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
500 for projektor og grafikkort
|
|
![]() |
|
Projektor og grafikkort solgt til Waver (kontakt mig i PB, for at aftale forsendelse/afhentning).
Jeg afventer, stadig, besøg af familien, så Focal Sib og Yahama forstærker er lige på pause. Øvrige ting er stadig til salg. Logitech G25 kan afhentes for 350 inden jul.
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
Hvis Logitech G25 virker 100%, vil jeg gerne købe til kr. 350,-
På betingelse af at du vil levere det til min kollega i Nyborg. |
|
![]() |
|
Det kan vi sagtens finde ud af. Send mig en besked med adressen, så tager jeg det med næste gang jeg kører ud.
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
Super - PM sendt
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Må sgu springe fra, med svartider som min første harddisk år 1992, er der for meget usikkerhed om udfaldet.
Venligst Lennart
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Jeg køber gerne focal, yamaha og g25. Send dit tlfnr i en pb, Så afhenter jeg det i weekenden
|
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Så lige opslaget er fra okt. Er du overhovedet interesseret i at sælge dine sager?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |