recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Diverse HIFI, PC & tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Diverse HIFI, PC & tilbehør

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
quadrago Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quadrago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 15:32
I tilfælde af at nitrogt ikke ser tråden i dag, så har Waver højeste bud på projektor (og selvfølgelig grafikkort). Der kommer noget familie og kigger på surroundsæt og forstærker i løbet af ugen, så regner med at det er afsat. Alle andre varer lader jeg løbe frem til onsdag kl. 22:00.

Status:

InFocus X9 projektor, med kasse, manual osv. Inklusive loftsophæng. HBO 300,- (Waver, takket være samlet salg. Budforøgelse minimum 50,-)

Focal Sib 5.1 fra fælleskøbet herinde. Brugt meget få gange, subwoofer kun testet. Formentlig har jeg stadig kasse og manualer til det hele. HBO 500,- (formentlig afsat)

Logitech G25 Rat/pedaler/gearskifte. HBO 400,- 

Yamaha surroundforstærker m/ 2x HDMI. Kan finde modellen frem hvis der er interesse. HBO 150,- (Formentlig afsat)

Speedlink Carbon GT Rat/pedal PC/PS3 HBO 75,- (Kan afhentes gratis sammen med Logitech G25)

Radeon HD XFX 5850 1GB grafikkort HBO 100,- (Waver, takket være samlet salg)

Logitech Harmony 300 Multifjernbetjening HBO 75,-

Beklager de langsomme responstider både herinde og på beskeder, har en nyfødt der kræver en masse tid. 
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 16:38
350 plus porto for projektor. Hvor lang tid har pæren kørt?
Til top
haddi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2011
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér haddi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 13:15
jeg byder stadigvæk 500 kr for Focal sib afhentet. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quadrago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 15:28
matx2008 har budt 350,- pp i privat besked for projektor. Næste bud minimum 400,-
mkirkelund: Pæren har kørt 1054 timer i eco mode, med forventet levetid på 4000 timer. 

haddi: Du står til at kunne afhente det, i tilfælde af at mine familiemedlemmer springer over. De er ramt af noget influenza, så venter stadig på besøg.
Til top
Waver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2005
Sted: Odense C
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Waver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2016 kl. 22:13
500 for projektor og grafikkort 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quadrago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2016 kl. 22:19
Projektor og grafikkort solgt til Waver (kontakt mig i PB, for at aftale forsendelse/afhentning).

Jeg afventer, stadig, besøg af familien, så Focal Sib og Yahama forstærker er lige på pause. Øvrige ting er stadig til salg.  Logitech G25 kan afhentes for 350 inden jul.
Til top
SSvenSSon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Point: 388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SSvenSSon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 12:31
Hvis Logitech G25 virker 100%, vil jeg gerne købe til kr. 350,-

På betingelse af at du vil levere det til min kollega i Nyborg.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quadrago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2016 kl. 14:49
Det kan vi sagtens finde ud af. Send mig en besked med adressen, så tager jeg det med næste gang jeg kører ud.
Til top
SSvenSSon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Point: 388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SSvenSSon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 10:01
Oprindeligt skrevet af quadrago quadrago skrev:

Det kan vi sagtens finde ud af. Send mig en besked med adressen, så tager jeg det med næste gang jeg kører ud.
Super - PM sendt
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 17:45
Må sgu springe fra, med svartider som min første harddisk år 1992, er der for meget usikkerhed om udfaldet.
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 22:32
Jeg køber gerne focal, yamaha og g25. Send dit tlfnr i en pb, Så afhenter jeg det i weekenden
Til top
Michael Skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael Skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 11:47
Så lige opslaget er fra okt. Er du overhovedet interesseret i at sælge dine sager?

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu