|
S: Diverse Raspberry Pi |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den vil jeg gerne købe.
|
|
![]() |
|
fensholm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2012 Status: Offline Point: 6 |
Jeg vil gerne købe RP2 inkl. Kabinet, psu og sd kort for 400.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Join the club ☺. Tror dog tråden er død. Har ikke hørt noget fra herren.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Hej binlarsen
Jeg skriver til dig her, da du ikke svarer på PB, mail, SMS eller opkald. Jeg købte en OnePlus 2 af dig for 3 uger siden, - takker. Men du lovede at maile en kvittering.. Det er stadig ikke sket og du reagerer ikke på henvendelser. Jeg var bekymret for dig, men kan se det er ubegrundet, da du stadig besøger denne side. Så derfor håber jeg, at du har det godt og kan fremsende det lovede. Du har min mailadresse i en PB, mail og SMS.
|
|
![]() |
|
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
Du har også været online i dag...
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Du skulle overveje at skrive et indlæg i køber sælger tråden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |