recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Diverse Raspberry Pi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Diverse Raspberry Pi

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af binlarsen80 binlarsen80 skrev:

Prisen på Pi 2 med kabinet, psu og sd kort er 400,- + fragt. PSU er 2A lavet til rasp. pi.

Den vil jeg gerne købe. 
Til top
fensholm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-November-2012
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fensholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 12:06
Jeg vil gerne købe RP2 inkl. Kabinet, psu og sd kort for 400.
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 12:14
Join the club ☺. Tror dog tråden er død. Har ikke hørt noget fra herren.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 13:30
Hej binlarsen
Jeg skriver til dig her, da du ikke svarer på PB, mail, SMS eller opkald.
Jeg købte en OnePlus 2 af dig for 3 uger siden, - takker. Men du lovede at maile en kvittering.. Det er stadig ikke sket og du reagerer ikke på henvendelser.
Jeg var bekymret for dig, men kan se det er ubegrundet, da du stadig besøger denne side. Så derfor håber jeg, at du har det godt og kan fremsende det lovede. Du har min mailadresse i en PB, mail og SMS.
Til top
Scubaghost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Sted: Norsjælland
Point: 1178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Scubaghost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 23:33
Du har også været online i dag...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 15:33
Du skulle overveje at skrive et indlæg i køber sælger tråden
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu