|
S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2013 kl. 15:09 |
Mit første DIY projekt er kommet i overskud efter at jeg har startet op på et nyt. Der er desværre ikke noget åbenlyst sted at placere den så snart den anden er placeret under tvet, så jeg går og overvejer om det kan sælges. Møbet er lavet med 3 rum, hvor de to yderste har en låge hver. Der er en hylde med til alle 3 rum. Fronterne er skåret i smig. Der er forberedt til at lave en ophængningsskinne, men der medfølger ikke nogen. Der er ingen bagplade i møblet.
Møbet er lavet i 16mm MDF og er i sin tid blevet lakeret hos en automaler. Idioten der malede det overholdt dog ikke aftalen om at han skulle have spartlet eller samlinger etc, så der er desværre en finish som nogen steder mangler. På toppen af møblet er dette løst ved indkøb en en glasplade som er lavet på mål, og som er hvidlakeret på undersiden. Det ser faktisk rigtig godt ud når den står der.
Møbet har i tidens løb fået lidt mærker efter støvsugeren har gået i mod den nederste kant som er skåret i smig, så derfor vil der formentlig være lidt "retouch" i forbindelse med lakken.
Der medfølger ikke beslag til lågerne, men der er holdere til alle 3 hylder, 5 fødder under neden, glasplade til toppen og 2 låger.
![]() Befinder sig i Esbjerg.
Jeg kan ikke huske målene i hovedet, men jeg mindes at den er et par og 40 cm dyb og høj og ca. 150m bred. Kan bekræftes i aften når jeg vender tilbage til hjemmet. Redigeret af larsen_mgeic - 13-September-2013 kl. 08:02 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opdatering af mål. Bredde og højde 46 cm, bredde 140 cm, rummene er opdelt med 42cm, 48 cm og 42 cm.
|
|
![]() |
|
Så blev jeg lige opmærksom på at der kun lå ét enkelt dårligt billede her inde, så jeg fandt et par fra gemmerne inden jeg pillede tingene fra.
|
|
![]() |
|
Nu er den smidt på dba til 700 kroner, så må vi se hvad der sker.
|
|
![]() |
|
Smider lige en pris på 400 kroner afhentet inden weekenden!
Vi står for at skulle renovere en hel del, og jeg kunne godt bruge opmagasineringspladsen til noget andet, så derfor skydes den afsted til 400 kroner. Benene og glaspladen oven på har kostet mere end det
![]() |
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Kommer du forbi København?
|
|
![]() |
|
Jeg har sku ikke plads til den bag i bilen
![]() Ville gerne af med den inden da.
|
|
![]() |
|
Så det kan du da ikke gå glip af, kan du?
|
|
![]() |
|
Ingen?
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Prisen er rigtig god. Bare synd det står i Esbjerg
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Ærgrer mig også at det står i Esbjerg, og at jeg ikke skal til det jyske i weekenden.
Tror desværre ikke jeg kan finde en transport af det til Sjælland inden du skal opmagasinere det. "Gratis bump" held og lykke med salget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |