recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !!
    Sendt: 05-September-2013 kl. 15:09
Mit første DIY projekt er kommet i overskud efter at jeg har startet op på et nyt. Der er desværre ikke noget åbenlyst sted at placere den så snart den anden er placeret under tvet, så jeg går og overvejer om det kan sælges. Møbet er lavet med 3 rum, hvor de to yderste har en låge hver. Der er en hylde med til alle 3 rum. Fronterne er skåret i smig. Der er forberedt til at lave en ophængningsskinne, men der medfølger ikke nogen. Der er ingen bagplade i møblet.

Møbet er lavet i 16mm MDF og er i sin tid blevet lakeret hos en automaler. Idioten der malede det overholdt dog ikke aftalen om at han skulle have spartlet eller samlinger etc, så der er desværre en finish som nogen steder mangler. På toppen af møblet er dette løst ved indkøb en en glasplade som er lavet på mål, og som er hvidlakeret på undersiden. Det ser faktisk rigtig godt ud når den står der.

Møbet har i tidens løb fået lidt mærker efter støvsugeren har gået i mod den nederste kant som er skåret i smig, så derfor vil der formentlig være lidt "retouch" i forbindelse med lakken.

Der medfølger ikke beslag til lågerne, men der er holdere til alle 3 hylder, 5 fødder under neden, glasplade til toppen og 2 låger.

Befinder sig i Esbjerg.

Jeg kan ikke huske målene i hovedet, men jeg mindes at den er et par og 40 cm dyb og høj og ca. 150m bred. Kan bekræftes i aften når jeg vender tilbage til hjemmet.

Redigeret af larsen_mgeic - 13-September-2013 kl. 08:02
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 19:06
Opdatering af mål. Bredde og højde 46 cm, bredde 140 cm, rummene er opdelt med 42cm, 48 cm og 42 cm.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 12:34
Så blev jeg lige opmærksom på at der kun lå ét enkelt dårligt billede her inde, så jeg fandt et par fra gemmerne inden jeg pillede tingene fra.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:57
Nu er den smidt på dba til 700 kroner, så må vi se hvad der sker.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 08:44
Smider lige en pris på 400 kroner afhentet inden weekenden!

Vi står for at skulle renovere en hel del, og jeg kunne godt bruge opmagasineringspladsen til noget andet, så derfor skydes den afsted til 400 kroner. Benene og glaspladen oven på har kostet mere end det Ouch Men væk det skal den.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 13:22
bump
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 14:22
Kommer du forbi København?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2013 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Kommer du forbi København?
Jeg har sku ikke plads til den bag i bilen Big smile Desuden kommer jeg heller ikke lige længere end til Næstved om 14 dage..

Ville gerne af med den inden da. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 08:04

Big smileNu får den lige sidste chance.. afhentes møblet i dag eller i morgen formiddag sælges det til 300 kroner! Absurd billigt efter min mening, uanset at der er lidt at arbejde med. Hvis det ikke bliver afhentet inden søndag skal jeg alligevel finde noget opmagasineringsplads, og så kan den ikke købes til de 300 kr...

Så det kan du da ikke gå glip af, kan du?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 20:56
Ingen?
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 13:31
Prisen er rigtig god. Bare synd det står i Esbjerg
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 23:28
Ærgrer mig også at det står i Esbjerg, og at jeg ikke skal til det jyske i weekenden.

Tror desværre ikke jeg kan finde en transport af det til Sjælland inden du skal opmagasinere det.

"Gratis bump" 

held og lykke med salget.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu