recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DIY tv møbel - NEDSAT!! kr. 300 !!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2013 kl. 11:05
Den ene håndværkere er blevet forsinket i 1/2 uge, så kan det hentes inden da er tilbuddet stadig gældende.

Tak for bump
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 13:02
Giver den lige en sidste chance..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 08:18
Hvad er årsagen til at man ikke engang kan få 300 kroner for det møbel? Er det stand, pris eller fordi det ikke er samlet? Jeg kan selv indkøbe det der mangler til 150 kroner og montere uden omkostninger inden salg, hvis det er det der skræmmer :)

Til top
sphinx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 09:02
Eneste grund til at jeg ikke har budt er, at det er forb....... langt til Esbjerg ;o)
Ellers ser det ud til at være et fint møbel!
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 09:14
Enig, du er nok bare uheldig at køberne ikke er i afhentningsafstand. Havde det været på Sjælland havde jeg været køber :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 09:24
Det var sku da uheldigt så.. man kommer jo ikke langt for 300 i dag, hvor der samtidig er god dybde på.  :)
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 09:29
Nej møblet er rigtig fint, du bare uheldig geografisk. Plus at man når vel heller ikke ud til så mange mennesker via recordere ;)...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 22:20
Mit problem er, at du var en måned for sent på den, ellers var jeg sgu nok også interesseret. En anden ting er, at du skriver der er noget finish, men du viser det ikke.

Har du facebook, så meld dig ind i køb og salg for Esbjerg, havde en skænk jeg ikke kunne få 300 for på dba, men den røg for 900 på den side :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu