|
S : D-link DIR-505 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 21:31 |
Sælger denne range extender
Link -> http://www.dlink.com/dk/da/home-solutions/connect/access-points-range-extenders-and-bridges/dir-505-shareport-mobile-companion HBO : 100 Befinder sig ved Vejle. |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne byde 75kr afhentet (jeg bor i Vejle). Jeg ved at det er lidt under HBO, men så sparer du turen til posthuset. Den står til 177kr på edbpriser nu.
Hvor gammel er den, og har du kvitt? Jeg går ud fra at den virker 100%. |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Den er 100% ny og i uåbnet indpakning. Er ved at ryde op :-)
Kan du hente den imorgen ? |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Super. Ja, jeg har fri. Skal vi klare den på pm?
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
OK, lad os det :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |