|
S: D-Link Dir-685 Router (ny) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 19:20 |
Nuværende bosted: Brøndbyøster
Tilstand: Fabriksny (erstatning for indsendt model med fejl på) Årsag til slag: Købt andet mærke/nyere model (se historie) Pris: Realistiske bud ex. forsendelse over 1000 modtages (køber afstår forsendelse efter eget valg, så angiv venligst pris ex. fragt) (nypris omkring 2700) Afhentning/forsendelse: Afhentning vil blive foretrukket frem for forsendelse Dokumentation: Har returneringsspapirer fra D-Link (se historie). Link: http://www.dlink.com/dk/da/support/product/dir-685-wireless-n-storage-router-with-colour-screenand-4-port-gigabit-switch Løbeperiode: Hvis der dukker et OK bud op, afsluttes salget. Ellers får det lov at løbe ind til der ikke løber bud ind længere, hvorefter jeg tager stilling til om jeg ønsker at sælge til højstbydende. Historie: Jeg oplevede fejl på min DIR-685, og oprettede en sag hos D-Link for fejlsøgning/råd. Routeren havde passeret de to års reklamationsret. D-Link konstaterede at switchdelen i routeren var defekt og valgte trods overskridelsen af reklamationsretten, at tilsende mig en ny. I tidsrummet imellem, havde jeg dog bestilt og modtaget en anden router, da jeg ikke havde forestillet mig, at de ville give mig en ny, og fejlen påvirkede at jeg ikke kunne tilgå netværket fra min PC. Den nye enhed er dog modtaget uden foliepakning omkring æsken. Den originale kvittering ved jeg ikke hvor er henne, men har dokumentationen fra D-Link på den fremsendte enhed. Særlige info: Routeren har Gigabit ethernet, plads til én 2.5" HDD til NAS, indbygget display til visning af statistikker, billeder og lign., USB (også til print), pænt design, N WiFi, DNLA, samt mange andre funktioner. Hvis jeg har glemt noget, så spørg endelig ![]() Mvh Frank |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |