|
S: D-Link DIR-880L Router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2017 kl. 13:33 |
Hej,
da jeg er gået over til at benytte en Ubiquiti Unifi firewall istedet for en alm consumer router med indbygget AP er min DIR-880L nu til salg. Stand: perfekt inkl komplet orginal embalage og faktura (1312,- DKK købt 1-9-2014) wlan antenner har aldrig været pakket ud. Anmeldenser af dyret (Bemærk dog at den er hvid i Danmark): Kan køre DD-WRT men har ikke selv prøvet det. Kan afhentes i Aalborg SV (hverdage, arbejdstid) eller Vestbjerg (uden for arbejdstid). Alternativt sendes HBO: 500+pp – forbeholder mig retten til at trække salget tilbage.
Redigeret af Moerkbak - 28-Januar-2017 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der mangler en god wifi router?
Den kan som nævnt ovenfor køre DD-WRT hvis man skulle få lyst til at lege med den slags.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Jo, men den er for dyr ![]() Vil ikke byde da du jo har en HBO-pris.
|
|
![]() |
|
nypris er stadig 900. Standen på den er som ny, der er orginal embalage, kvittering osv. Jeg mener da umiddelbart 500 er ganske rimeligt - men du er da velkommen til at byde. Jeg skal nok afvise det hvis jeg syntes det er i skoven.
jvf smalltestbuilder håndterer den ~800Mbit på routerdelen (WAN->LAN / LAN->WAN)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |