|
S: DM800-C HD PVR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pipsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2013 kl. 17:20 |
Jeg har 2 x Dreambox DM800-C HD som næsten ikke er blevet brugt. Virker perfekt. Boksene er fra August 2010 og de er ægte. Kvittering haves. Der er kabel tuner i dem. Altså dvb-c tuner. Pris 1150 kr. / stk De befinder sig i 2630 Taastrup |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan tage den ene såfremt den self er ægte som skrevet
|
|
![]() |
|
Pipsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Ja, har sendt dig en pm med oplysningerne
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
springer fra igen.. havde i min hast ikke set det var til dvb-c..
|
|
![]() |
|
Just Curious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 521 |
Hvis du vil sælge til en tusse så vil jeg gerne aftage en
|
|
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
|
![]() |
|
Har sendt dig en pm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |