|
S: Dreambox DM800 HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AwesomeDK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2017 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2017 kl. 17:34 |
Jeg sælger en Dreambox DM800 HD. DM800 HD er en fin sattelit modtager, som klare hd. Jeg sælger kun grundet jeg ikke har sattelit tv mere. Den befinder sig i Odder, Østjylland og kan sendes med coolrunner da de er klart billigst (omkring 50,-). Den lave pris er grundet mine tidligere hvalpe har haft fat i fjernbetjeningen som det kan ses på billedet funktionaliteten fejler dog intet. Pris: 400 kr ![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4898 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Hvor gammel er den? Og er det er original Dreambox fra Multimedia? Eller hvis det er en Klone, kan du så ikke oplyse hvilken udgave det så er. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
AwesomeDK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2017 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Carsten Alderen kan jeg ikke huske på stående fod men ja, det er den originale. Den har det der vandmærke klistermærke bagpå. Kan man ikke slå serial no op et sted? Det er så længe siden jeg har rodet med den slags jeg ikke husker hvor og hvordan. Vh Kristian Redigeret af AwesomeDK - 16-April-2017 kl. 09:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |