recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dreambox / Vuduo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dreambox / Vuduo

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Absolitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2013
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolitos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 18:00
Hey

Jeg tror ikke at det er muligt, boxen er meget lille. I så fald skal du skifte hele tuner delen med en ny, og så er spørgsmålet ikke om en ny er billigere

Tvile
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2013 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Absolitos Absolitos skrev:

Hey

Jeg tror ikke at det er muligt, boxen er meget lille. I så fald skal du skifte hele tuner delen med en ny, og så er spørgsmålet ikke om en ny er billigere

Tvile

Tror du har ret,Så har det ingen intresse,Da jeg har brugt dvb s2,Men skal flytte til dvb c.

Til top
Sifat Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark, 2000
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sifat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 06:14
Oprindeligt skrevet af Absolitos Absolitos skrev:

Hej Sifat
Jeg vælger at beholde min vuduo, sætter den dog nok til salg om et par måneder når jeg har den rette erstatning.

Beklager tidsspildet

Tvile

Helt i orden. Held og lykke med salget af dreamboxen.
Til top
zyprex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2009
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zyprex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 11:06
jeg vil gerne købe din dm 500
Til top
Absolitos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Marts-2013
Sted: Glostrup
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Absolitos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2013 kl. 15:15
Hey zyprex

Den blev solgt og afhentet tidligere i dag.

Tvile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu