|
S: Dune HD SMART D1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:43 |
Sælger denne Dune HD Smart D1, med manuel og fjernbetjening.
Har desværre ikke kassen mere. Der er installeret en 1TB HD i den samt en 8GB usb til Flash. Pris 1600kr Den står i Esbjerg |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 1200,- uden hdd
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Trækker mit bud tilbage sorry.
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Så byder jeg gerne 1200 afhentet uden disk/USB :)
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 419 |
Jeg sælger helst samlet
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
OK. Jeg afspiller fra NAS så skal ikke bruge nogen af delene. Men buddet står selvfølgelig ved magt :)
|
|
![]() |
|
Ingen der mangler en super lækker medieafspiller fra Dune?
|
|
![]() |
|
Stadig tilsalg
|
|
![]() |
|
Slet ingen der mangler en lækker afspiller.
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Jeg er interesseret, men ikke til den pris. Desværre. Kunne du tænke dig et Apple TV 1. Gen i bytte inkl 160gb harddisk. Jailbreaket med Boxee og XBMC.
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke nogen interesse i at nedgradere til ATV1.
Så takker pænt nej tak |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Hvad siger du til 1500,- inkl porto? Er det ikke fair? Jeg har en Smart B1 i forvejen også, og denne kan vel også afvikle BD-ISO?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |