|
S: DVB-S(2) kort og kortserver/kortlæser |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2012 kl. 09:01 |
Grundet flytning og overgang til Yousee sælges.. (Til afhentning eller forsendelse i/fra Farum om ca. 14 dage)
1 Stk. TT 1401 DVB-S PCI kort 1 Stk. TT 1600 DVB-S2 PCI kort 1 Stk. Tevii S480 Dual DVB-S2 PCI-x kort 1 Stk. Linksys NSLU2 med modifificeret firmware så den kører Oscam kortserver. 1 Stk. Smargo kortlæser 1 Stk. Inverto Black Quad Premium 0.2db LNB (Næsten ny) 1 Stk. NN single LNB på 6 graders beslag 1 Stk. 90cm Parabol (Næsten ny) 4 Stk. Ca 15m Coax kabeler med highend F-connector udendørs stik. (Næsten nye) Med andre ord, alt hvad du skal bruge for at hive op fire forskellige samtidige kanaler ind i din egen HTPC med TVsource og Acamd Plugin. Forestiller mig Kr 3200,- + evt fragt for det hele da jeg helst vil sælge samlet. Får jeg 3300 smider jeg en Linsksys DMA2100 og en DMA2200 (Uden fjernbetjeninger) med i pakken. /Kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |