|
S: DVB-S2 USB tunere (TT m.fl.) + andet SAT-udstyr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Krog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2016 kl. 15:23 |
Hej alle.
Jeg har igennem længere tid fået samlet en masse l... sammen som enten skal sælges eller smides ud. Jeg har: 15x TechnoTrend S2-3600 DVB-S2 USB-tunere 2x PCTV 461e DVB-S2 USB-tunere 1x TBS 5922SE DVB-S2 tunere USB-tuner 6x BilTema DiseqC 2-1 switche i org. emb - aldrig anvendt 3x Spaun DiseqC 2-1 switche (én uden "hus") 4x 6 grader dual LNB-holdere til Triax 2x DM800HD-S (ej org) i org. emb med alt tilbehør - fungerer fint. 3x Gsat GT-QD40 quad-LNB-hoveder 3x NordSat quad-LNB-hoveder Flere at TechnoTrend-enhederne har aldrig været brugt - og generelt er alt ovenstående meget sparsomt anvendt. Det vil klart være nemmest hvis én bare kom og tog det hele, men smid en PM/mail hvis noget har interesse. Jeg bor i Malmö men har konto i Taastrup, så afhentning kan ske der. Mvh Michael |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Men hvis jeg selv opretter G-porto pdf label til forsendelse, hvad har du tænkt dig for 2 stk. TechnoTrend S2-3600 DVB-S2 USB-tunere ? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Krog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Sweden Status: Offline Point: 25 |
Tjah.... Hvad med 400,- ?
Mvh Michael
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
berazzi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
Jeg er rimelig novice på området men har overvejet kraftigt at lege lidt med det så har i noget tid kigget lidt på en tuner da det er det eneste jeg mangler. Så vidt jeg kan se virker de TechnoTrend under både OpenElec og LinuxTV, det ved jeg ikke om du har erfaringer med?
Har bare lige et spørgsmål, hvordan virker det med det kort som skal sidde i? Har Canal Digital og har fået kort til henholdsvis mit TV samt den boks vi har fået men synes ikke jeg kan se noget sted dette kort kan placeres. Redigeret af berazzi - 04-Januar-2016 kl. 16:19 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ser ud til at de kun kan bruges til FTA. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
berazzi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
Øv ja det tyder det på. Det lokker desværre ikke rigtig må jeg indrømme. Godt nok var det mere for at lege, men ville jo gerne lege lidt med nogle reelle kanaler og ikke Folketings-tv og lign.. :(
Jeg må nok finde en anden løsning. |
|
![]() |
|
Tunerne kan sagtens bruges med f.eks. CD og Viasat - men det kræver en kortlæser (f.eks. Smargo) og noget softcam (f.eks. Oscam). Og de virker i øvrigt fint med både OpenElec og LinuxTV - jeg har selv haft brugt dem i en OpenElec/Raspberry-opstilling med både CD og Viasat.
Michael
|
|
![]() |
|
Det skulle ikke tilfældigvis være noget du også har liggende? Det eneste sted jeg kunne finde hvor man kunne købe en Smargo kostede den 300 spir hvilket bliver lige i overkanten sammenlagt med tuneren. |
|
![]() |
|
Desværre kun lige dem, jeg selv bruger. :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |