recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DVB-S2 USB tunere (TT m.fl.) + andet SAT-udstyr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DVB-S2 USB tunere (TT m.fl.) + andet SAT-udstyr

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Krog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2009
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DVB-S2 USB tunere (TT m.fl.) + andet SAT-udstyr
    Sendt: 02-Januar-2016 kl. 15:23
Hej alle.

Jeg har igennem længere tid fået samlet en masse l... sammen som enten skal sælges eller smides ud. Jeg har:

15x TechnoTrend S2-3600 DVB-S2 USB-tunere
2x PCTV 461e DVB-S2 USB-tunere
1x TBS 5922SE DVB-S2 tunere USB-tuner
6x BilTema DiseqC 2-1 switche i org. emb - aldrig anvendt
3x Spaun DiseqC 2-1 switche (én uden "hus")
4x 6 grader dual LNB-holdere til Triax
2x DM800HD-S (ej org) i org. emb med alt tilbehør - fungerer fint.
3x Gsat GT-QD40 quad-LNB-hoveder
3x NordSat quad-LNB-hoveder

Flere at TechnoTrend-enhederne har aldrig været brugt - og generelt er alt ovenstående meget sparsomt anvendt. Det vil klart være nemmest hvis én bare kom og tog det hele, men smid en PM/mail hvis noget har interesse. Jeg bor i Malmö men har konto i Taastrup, så afhentning kan ske der.

Mvh

Michael

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af Krog Krog skrev:

Jeg har igennem længere tid fået samlet en masse l... sammen som enten skal sælges eller smides ud. Jeg har:

15x TechnoTrend S2-3600 DVB-S2 USB-tunere
.........

Det vil klart være nemmest hvis én bare kom og tog det hele, men smid en PM/mail hvis noget har interesse. Jeg bor i Malmö men har konto i Taastrup, så afhentning kan ske der.
Det hele er for meget for mig  Confused
Men hvis jeg selv opretter G-porto pdf label til forsendelse, hvad har du tænkt dig for 2 stk. TechnoTrend S2-3600 DVB-S2 USB-tunere ?

Mvh. JørgenT 
Til top
Krog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2016 kl. 22:46
Tjah.... Hvad med 400,- ?

Mvh

Michael
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2016 kl. 09:26

Tjah.... Hvad med 400,- ?

Mvh

Michael
Jeg har ikke voldsomt behov, så min tanke var nærmere 200,-  Smile

Mvh. JørgenT
Til top
berazzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2012
Sted: Denmark
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér berazzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 16:15
Jeg er rimelig novice på området men har overvejet kraftigt at lege lidt med det så har i noget tid kigget lidt på en tuner da det er det eneste jeg mangler. Så vidt jeg kan se virker de TechnoTrend under både OpenElec og LinuxTV, det ved jeg ikke om du har erfaringer med?

Har bare lige et spørgsmål, hvordan virker det med det kort som skal sidde i? Har Canal Digital og har fået kort til henholdsvis mit TV samt den boks vi har fået men synes ikke jeg kan se noget sted dette kort kan placeres.

Redigeret af berazzi - 04-Januar-2016 kl. 16:19
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 17:18

Ser ud til at de kun kan bruges til FTA.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
berazzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér berazzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 20:27
Øv ja det tyder det på. Det lokker desværre ikke rigtig må jeg indrømme. Godt nok var det mere for at lege, men ville jo gerne lege lidt med nogle reelle kanaler og ikke Folketings-tv og lign.. :(
Jeg må nok finde en anden løsning.
Til top
Krog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 10:05
Tunerne kan sagtens bruges med f.eks. CD og Viasat - men det kræver en kortlæser (f.eks. Smargo) og noget softcam (f.eks. Oscam). Og de virker i øvrigt fint med både OpenElec og LinuxTV - jeg har selv haft brugt dem i en OpenElec/Raspberry-opstilling med både CD og Viasat.

Michael
Til top
berazzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér berazzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 12:59

Tunerne kan sagtens bruges med f.eks. CD og Viasat - men det kræver en kortlæser (f.eks. Smargo) og noget softcam (f.eks. Oscam). Og de virker i øvrigt fint med både OpenElec og LinuxTV - jeg har selv haft brugt dem i en OpenElec/Raspberry-opstilling med både CD og Viasat.

Michael

Det skulle ikke tilfældigvis være noget du også har liggende? Det eneste sted jeg kunne finde hvor man kunne købe en Smargo kostede den 300 spir hvilket bliver lige i overkanten sammenlagt med tuneren.
Til top
Krog Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 21:09
Desværre kun lige dem, jeg selv bruger. :-(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu