|
S: dvdo edge SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dejlig enhed, især hvis man vil have anamorfisk linse på sin projektor.
Vil lige tilføje, den kan også splitte HDMI signalet, så man kan køre 3D til projektor og HD-lyd til sin ikke 3D kompatible SR. Redigeret af Hans j - 16-Juni-2013 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
var det et bud ?
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Ikke fra mig, jeg har selv, det var bare for at give lidt info om hvad den kan bruges til.
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
det anede jeg nok, jeg er enig i at det er en fin enhed, måske du skal have en til reserve ?
iøvrigt har du ret, der er 3D understøttelse, og firmware på til det
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |