recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: dvdo edge SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: dvdo edge SOLGT

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:17
Dejlig enhed, især hvis man vil have anamorfisk linse på sin projektor. 

Vil lige tilføje, den kan også splitte HDMI signalet, så man kan køre 3D til projektor og HD-lyd til sin ikke 3D kompatible SR.

Redigeret af Hans j - 16-Juni-2013 kl. 19:18
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2007
Sted: Denmark
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:51
var det et bud ?
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:53
Ikke fra mig, jeg har selv, det var bare for at give lidt info om hvad den kan bruges til.
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 19:56
det anede jeg nok, jeg er enig i at det er en fin enhed, måske du skal have en til reserve ?
iøvrigt har du ret, der er 3D understøttelse, og firmware på til det
Til top
hifibo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifibo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2013 kl. 21:23
SOLGT
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu