|
[S] Earthquake PN-2421 Dipole |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2014 kl. 00:21 |
Hey
Nu hvor EQ har lanceret en ny baghøjttaler som passer til mine fronter overvejer jeg at sælge de gamle. Og så er de også en smule slankere og nemmere at placere rent indretnings mæssigt. De har ALDRIG været i brug, har kun haft den ene kasse åben og haft et stk oppe for at kigge. Jeg har aldrig haft sat dem op da jeg har ventet på at EQ har lanceret en Center også. Ny prisen var 8395 sættet, og der er 2 sæt. (16.790Kr) Mere kan læses om dem her Mentalisac
Redigeret af Mentalisac - 09-Februar-2015 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Nå nu ryger de afsted.
Sat på dba til 11999,- Så må jeg se om det er for højt. Til recorder brugerne kan vi da sige hbo 10? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |