recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [S] Earthquake PN-2421 Dipole
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[S] Earthquake PN-2421 Dipole

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: [S] Earthquake PN-2421 Dipole
    Sendt: 09-November-2014 kl. 00:21
Hey

Nu hvor EQ har lanceret en ny baghøjttaler som passer til mine fronter overvejer jeg at sælge de gamle.
Og så er de også en smule slankere og nemmere at placere rent indretnings mæssigt.

De har ALDRIG været i brug, har kun haft den ene kasse åben og haft et stk oppe for at kigge.
Jeg har aldrig haft sat dem op da jeg har ventet på at EQ har lanceret en Center også.

Ny prisen var 8395 sættet, og der er 2 sæt. (16.790Kr)

Mere kan læses om dem her

Mentalisac

Redigeret af Mentalisac - 09-Februar-2015 kl. 21:07
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 02:53
Bump
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 20:15
Bump
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2015 kl. 18:10
Nå nu ryger de afsted.
Sat på dba til 11999,-

Så må jeg se om det er for højt.
Til recorder brugerne kan vi da sige hbo 10?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu