|
S: Earthquake Supernova MK-V |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2015 kl. 08:02 |
Vanvittig subwoofer fra Earthquake..! Bygget op med.. Det hele er bygget ind et solidt 30mm tykt mdf kabinet. mål : (HxBxD) 42x50x40 cm Samlet byggepris: 12.000,- En færdigbygget supernova MK-V fra Earthquake koster : 21.000,- Kan med sin 1000 watts forstærker og 2 enheder, gå linært ned til 15 hz og levere et voldsomt lydtryk.! Grundet den høje kvalitet på enheder og forstærker, kan subben både levere kælderdyb, tung bas, men samtidig præstere perfekt til musik.. Sælges for 6800,- |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du selv bygget den og hvorfor sælger du?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
kabinettet er bygget af en tømrer, men den er samlet hjemme..
sælger den ene af de 2 stk jeg har, da jeg skal igang med et bastårn projekt..
Redigeret af strecker - 17-December-2015 kl. 09:53 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
jeg har en SVS PC13 ultra i top stand men med defekt amp til at stå. Meningen var at købe en ny amp, men overvejer at finde en sub der er lidt mindre.
|
|
![]() |
|
Så er det jo bare at købe min
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |