recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Ecophon akustik plader - NEDSAT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Ecophon akustik plader - NEDSAT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Ecophon akustik plader - NEDSAT
    Sendt: 11-August-2013 kl. 22:01
Hej, jeg sælger 4 kasser Ecophon Sombra Ds plader
Pladerne er 60x60 og 2 cm tykke og Ecophon har udviklet dem særligt til biografbrug

Pladernee udemærker sig med gode akustiske egenskaber samt matsort overflade og netop "Ds"-modellen har også matsorte sider, hvilket gør dem ideelle til brug i en (hjemme)biograf.

Pladernes akustiske egenskaber gør dem suveræne til at fjerne evt. "hårdhed og skingerhed " i lyden - og samtidig fremhæve de små detaljer der træder frem når der kommer ro på lydbilledet.

Jeg har 2 uåbnede kasser og derudover har jeg 2 kasser som er blevet åbent, og der er taget 1 plade fra den ene kasse, ellers er pladerne uden bukkede hjørner, hakker eller lign. og svarer fuldstændig til de uåbnede

Hvar kasse indeholder 20 plader - dvs 7,2m2 pr kasse dvs ialt 79 plader = 28,4m2.

Pladerne har en vejledende udsalgspris på 400kr/m2 - dvs 2880kr/kasse.

Jeg sælger kasserne for 1500kr/stk. eller for 4000 samlet.

Pladerne kan monteres i 2 slags skinnesystemer - med synlige (m74)eller skjulte (m227) skinner - se Ecophons hjemmeside, eller de kan limes fast, denne løsning er nem, hurtig og super pæn, og er også den metode som man skal bruge, hvis man beklæder væggene.

Hvis man i installationsprocessen kommer til at "skade" pladerne, kan småhakker og mindre krøllede hjørner uden problemer "rettes" med en sort tusch.

Pladerne skal afhentes i Valby

mvh
Troels
51247182

for mere info - se
http://www.ecophon.com/dk/Akustikprodukter/Sombra/Sombra-Ds/

Redigeret af Troelsfilm - 28-September-2013 kl. 19:53
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2013 kl. 18:15
Nu kun 4 kasser tilbage

mvh
Troels
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2013 kl. 19:53
Nu nedsat til 1250/pakken eller 3000 samlet for alle 4 kasser

mvh
Troels
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 15:31
Bump
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu