|
S: Elac FS208 Anniversary Edition |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2015 kl. 21:47 |
|
Hejsa. Jeg står over for en udskiftning af mine front højtalere, og har derfor valgt at sælge disse super skønne højttalere. Der er tale om et sæt Elac FS208 Anniversary Edition som er bygget med deres meget anmelderroste Jet Tweeter III Højtalerne står fuldstændig fejlfrit og membraner og enheder fejler heller ikke noget som helst. Er aldrig blever overbelastet Skambud ignoreres! Pris: 7000kr Flere billeder kan ses på DBA.dk http://www.dba.dk/hoejttaler-elac-fs-208/id-1012828867/ Redigeret af kerovan - 01-Februar-2015 kl. 21:30 |
||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
||
![]() |
||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bumb
|
||
Højrup Polering
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Må jeg foreslå dig at sætte dine ellers ganske glimrende højtalere til salg på HIFI4ALL. Det virker ofte som om, at man har noget mere check på HIFI og højtalere på den side. Din pris m/tilbehør fejler nemlig ikke noget, og man får pænt meget lyd til prisen. Jeg har solgt flere højtalere på HIFI4ALL
![]() Redigeret af Hother - 28-Januar-2015 kl. 23:27 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
De er også sat til salg derinde, men tak for reminderen ![]() Christian sagde nemlig det samme, har fået en enkel forespørgsel derinde fra ![]() Redigeret af kerovan - 30-Januar-2015 kl. 19:40 |
||
Højrup Polering
||
![]() |
||
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
|
Bytte med elac bs243 plus penge oveni?
|
||
![]() |
||
|
Hmm. Kommer jo an på hvad stand dine højttalere er i og hvordan de ser ud mht til farve og lak. Og ikke mindst hvad du havde tænkt dig af pris for dem ?
|
||
Højrup Polering
||
![]() |
||
Kingofdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
|
Hej igen
Højtalerne er 4 måneder gamle og er som helt nye De er hvide og prisen ved jeg ik lige Beslag til højtaler følger med Hva siger du til bytte og hvor meget over pris? |
||
![]() |
||
|
op
![]() |
||
Højrup Polering
||
![]() |
||
|
op
|
||
Højrup Polering
||
![]() |
||
|
SOLGT!
|
||
Højrup Polering
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |