|
S: Elgato EyeTV Hybrid, HQ ir-extender |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der medfølger naturligvis den originale aktiveringsnøgle, jeg har selv installeret softwaren og har haft benyttet den, så aktiveringsnøglen har været brugt. Men det burde ikke være noget problem. Der ER mulighed for 3.5.5, jeg har lige testet, og eyetv spurgte selv om den skulle opdatere til 3.5.5. Tuneren er købt i marts 2010, der medfølger kvittering. Den har som sagt været brugt ganske lidt, og har ligget i sin æske i skuffen siden vi flyttede i august 2010. |
|
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trådstarter hedder også Kasper, så det er ikke så slemt :0) |
|
AndersH82
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for svarene :)
Så byder jeg 450,- pp. Da den skal sendes er det ok hvis du ikke vil på posthuset for en ekstra 50'er:) |
|
villads og vega
Super bruger Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
så byder jeg 450 kr afhentet
|
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
villads og vega fører buddet med et bud på 450 afhentet. |
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
Villads og vega: jeg er hjemme i dag, og fredag morgen, ellers søndag. Ellers når det passer dig.
DanishBacon, hvordan ønsker du at modtage din I-extender? |
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis danishbacon hopper fra, afhenter jeg gerne irextender i Ringsted.
|
|
Bromberg
Funktioner
Tak(0)
|
Han får lige en fair chance for at svare, skal vi sige frem til i morgen? |
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
PM sendt
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Bromberg!
Husk at tjekke din indbakke en gang i mellem ;-) |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |