|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|||
Det også noget de lige har fundet på så det er kun "De Utrolige" der har fået det.. Og så lyder det også som om at 2. Udgave af biler har fået det ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
Så må Disney gerne lave en bytte service så man kan få de sølvnumre + slipcover
![]() |
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
|||
Der kan man bare se - tak for info
![]() |
||||
![]() |
||||
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|||
Men er det så uden slipcover?
For De Utrolige havde da vidst ikke en hvis jeg husker rigtigt. |
||||
![]() |
||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|||
Nix. Intet slipcover på De Utrolige. Det var faktisk en lidt fesen udgivelse - heller ingen DVD combo...
|
||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|||
Jeg synes da at de er godt i gang allerede nu, jeg har 3 el 4 af dem der nu bliver klassikere og jeg går ikke ud og køber dem igen fordi de har fået nummer på, de er sgu tosset ![]() |
||||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Er Find Nemo overhoved annonceret?
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() Redigeret af flemming larsen - 31-Juli-2011 kl. 22:12 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() Jeg må ud og finde den på DVD så. Det er den eneste Pixar film jeg aldrig har set
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |