|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
Jeg må ud og finde den på DVD så. Det er den eneste Pixar film jeg aldrig har set [/QUOTE]
![]() Den er nu meget sød.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
Den er nu meget sød. [/QUOTE]
![]() Det skulle være en af de bedste pixar film ![]() Men er simpelthen for nærig til at give 100kr. for den diverse steder ![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Det skulle være en af de bedste pixar film
![]() Men er simpelthen for nærig til at give 100kr. for den diverse steder
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() |
|||
Jeg mener Nemo har været annonceret, vist hele to gange, men er efterfølgende blevet udskudt, og så har man til sidst ikke hørt noget om den. Jeg synes godt det Pixar-hul kunne blive udfyldt, da samlinger skriger efter den. :)
|
||||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||||
![]() |
||||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|||
Discshop står til at få den på onsdag ![]() http://www.discshop.se/filmer/dvd/disney_pixar_klassiker_05_hitta_nemo/P93327 desværre uden DK tekst og tale |
||||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har lige set filmen i BB. Den er jo ikke engang, med sølvnummer på. Så det må være en sending af de gamle.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|||
det er også den gamle udgave der er lagt i, men med et nyt cover, alle de andre pixar er også kommet med nummer på så nu mangler vi bare find nemo
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|||
Snakker vi om blu-ray der
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
|||
jo det er blu ray jeg snakkede om
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |