|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||||
Jep den er faktisk rigtig fed... Men kunne sku godt snart bruge Find Nemo
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||||
Jeg har aldrig set den. Men det er den eneste Pixar film som ikke er udgivet på BD endnu. Den skal jeg også have fat i på et tidspunkt ![]() De koster bare 200kr. pr. stk. og det er jeg for nærig til at give for dem
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||||
Hvorfor i H...... skal vi så snydes????
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||||
Jeg var i fona lyngby her i dag og der havde de faktisk alle pixar klassikere på blu-ray til 149.. så man kan få dem i danmark ![]() EDIT: Når jeg siger alle sammen så det uden toy 3 og nemo
![]() Redigeret af McNiklas - 03-August-2011 kl. 20:24 |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
||||
Det var da underligt. Der er jo intet ude om det.
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ja jeg havde sku da også forventet man havde hørt noget om det.. for det er da ikke en helt lille ting nu det er pixar vi snakker om.. Men kunne jo være fordi det er de gamle udgaver bare med nyt cover
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Var "De Utrolige" også til 150kr?
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||||
Der er da ellers godt gang i merchandice i Netto, Føtex katalogerne, med alt lige fra en bil ungerne selv kan køre i, og til skriveartikler
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg skal i Netto imorgen kan jeg se
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det er jeg for lille til ![]() Der var nogle plakater til 29kr. Det må jeg jo lige se lidt nærmere på
![]() |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |