recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er den nye 360er her!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er den nye 360er her!

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Emne: Så er den nye 360er her!
    Sendt: 28-Marts-2007 kl. 14:21

Så skulle den være god nok:

http://www.gamespot.com/features/6168148/index.html?tag=tops lot;title;1&om_act=convert&om_clk=topslot

spændende. Nogen der vil købe en 360 Premium?

EDIT: Ret skuffende. Det "eneste" man får er sort design, 120 gb og HDMI, der dog understøtter 1080P.

Indbygget HD-DVD-drev havde da også været interessant. Og hvad gør man med sine 4 HVIDE controllere?? Og hvad med Jetmotorerne? Er de blevet tæmmet, umiddelbart ikke. øv!

Redigeret af Langemor84 - 28-Marts-2007 kl. 14:27
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 14:42

For ikke at sige udseendesmæssigt er den langt fra den flotte hvide X-box. Forstår ikke alt skal være sort nu om dage :)

Casper

Mvh.

Casper
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 14:46
ved ikke om det er sandt, men der bliver snakket om at denne sorte version kun er en limited edition farve og at xbox360 elite vil blive produceret i hvid som normalt, efter de sorte er blevet solgt?

så medmindre du brænder efter en sort så skulle der vel ikke være noget problem med dine 4 hvide controllere, hvis altså det viser sig at være sandt

Redigeret af nekolas - 28-Marts-2007 kl. 14:46
Til top
Jannik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2006
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 14:47

Ja, det er temmelig lamt gået af MS. Jeg er ret glad for min Xbox, men det er kun i kraft af Gears of War, som jeg til gengæld også er lidt afhængig af.

Xbox'en kommer *aldrig* ind i min stue for at fungere som media-extender, så længe den larmer som den gør. Faktisk fatter jeg overhovedet ikke, at den nogensinde kommer på tale i diverse medier som et seriøst alternativ i den forbindelse.

Det MS skulle have gjort var enten at lade helt være - eller også committe sig i HD/Blu-Ray "krigen", forstået på den måde at de naturligvis skulle have indbygget et HD DVD drev i sin "Elite" udgave.

Og så meget vigtigt: De skulle have sørget for at der blev brugt de omtalte nye processorer, som udvikler mindre varme, hvor ved maskínen kunne komme ned i et fornuftigt støjniveau.

Det er en om'er og ikke noget jeg nogensinde kunne drømme om at skifte min nuværende Xbox 360 ud med. Jeg kan ikke tolke det anderledes, end at det heller ikke er meningen; målgruppen må være en anden.

Men hvis jeg stod overfor at købe min første nextgen konsol (og ikke kendte til Gears of War), så ville dette her træk fra MS blot lokke mig nærmere en PS3.

Med venlig hilsen
Jannik
Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 22:44
Hvorfor har de dog ikke lagt HD-drevet ind i maskinen? Det virker sgu lidt mærkeligt at med komme en "Elite" udgave uden det, men det er nok pga. prisen... MS i en nøddeskal  
Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 22:54

Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

ved ikke om det er sandt, men der bliver snakket om at denne sorte version kun er en limited edition farve og at xbox360 elite vil blive produceret i hvid som normalt, efter de sorte er blevet solgt?

så medmindre du brænder efter en sort så skulle der vel ikke være noget problem med dine 4 hvide controllere, hvis altså det viser sig at være sandt

Har også læst den sorte version kun kom i en begrænset mængde og at de "alm" ville være hvide som dem vi har nu.

Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2007 kl. 23:00
gør nu noget ved støjen og hd drevet istedet ms!!!
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 10:06

Ang. limited edition eller ej, så læs den artikel jeg linker til! Den er og bliver sort den nye elite.

Jeg mener også klart, at støjen er det største problem ved 360eren, men der er stadig håb for at de har gjort noget ved det. Det ved vi jo faktisk ikke med sikkerhed, at de ikke har. Ang. HD-DVD-drev, så kan jeg godt leve med, at det er en addon, men hvorfor i al verden kommer der så ikke et sort drev?

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 10:14
Den sorte skulle også i første omgang kun udgives til det amerikanske
marked.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Jannik Jannik skrev:

Det er en om'er og ikke noget jeg nogensinde kunne drømme om at skifte min nuværende Xbox 360 ud med. Jeg kan ikke tolke det anderledes, end at det heller ikke er meningen; målgruppen må være en anden.

Nu er xbox Elite ikke lanceret målrettet mod folk der allerede har en xbox360, men snarere mod dem der endnu ikke har en "nextgen" konsol. Det ville da være dumt at købe noget man har i forvejen.

Men hvis jeg stod overfor at købe min første nextgen konsol (og ikke kendte til Gears of War), så ville dette her træk fra MS blot lokke mig nærmere en PS3.

Jeg står for at vil købe en konsol, men har forholdt mig afventede, efter rygterne kom frem om Elite modellen, og efter at have set PS3 i action (og til den pris) er det helt sikkert at jeg køber en Elite. Mht det "manglende" HD drev er det set med mine øjne komplet ligegyldigt. Xbox'en er ikke lanceret som en HD afspiller fra MS's side. Deres strategi er at film/serier skal købes via deres Media Marketplace (lad os håbe det kommer til europa).

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2007 kl. 11:38

Hmm ventede lidt med PS3 for at se hvad MS ville smide på markedet. Havde håbet på ELITE modellen med HD-DVD, væsentlig mindre støj og indbygget trådløst net.

Nu bliver det PS3. Lidt ærgeligt da der er mange fede titler til 360, well det kommer der jo nok også til PS3 snart.....

Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2007 kl. 00:48
jeg stod og var ved at købe HD-DVD drev til min Xbox 360 og jeg kørte så en kammerat til aalborg natten til fredag hvor man kunne få PS3. det endte dog med jeg købte en PS3 med hjem, da jeg må ærlig indrømme den lokkede med lækkert design, blu-ray og det hele indbygget...

da jeg havde haft PS3 i to dage endte det med jeg solgte min xbox 360, da jeg synes PS3 var så meget bedre på mange måder...

den larmer ikke - den er mere fremtids sikker pga. blu-ray 50 gb diske - HDMI - 60 gb HDD og man kan selv sætte større i - og jeg kunne blive ved..

jeg har nu haft PS3 i en uge og har allerede spillet mere på den end jeg tror jeg nogen sinde har på min Xbox 360 i det 1,5 år jeg havde den..

en af de grunde til jeg ikke brugte min Xbox 360 ret meget var pga. støjen og lidt frygt for den skulle få RINGS OF DEATH IGEN... og så synes jeg heller ikke at de spil der kom til Xbox 360 var vildt varrieret...

jeg har ellers holdt mig hårdnakket til xbox siden den første udkom...

min mening om den nye udgave af 360 lidt tam... kun større disk og HDMI jeg ville også mene de skulle have smidt HD-DVD drevet i den...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu