recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er der Update til Apple TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er der Update til Apple TV.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så er der Update til Apple TV.
    Sendt: 26-September-2012 kl. 16:33
Den nye AirPlay-funktion er i øvrigt fed. Men den kan man sende lyden fra tv'et trådløst over til et anlæg eller højttalere med AirPlay. Tænk hvis vores tv-skærme kunne gøre det...
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Den nye AirPlay-funktion er i øvrigt fed. Men den kan man sende lyden fra tv'et trådløst over til et anlæg eller højttalere med AirPlay. Tænk hvis vores tv-skærme kunne gøre det...

De fleste der har et anlæg i stuen herinde har vel alligevel kørt hdmi fra ATV ind i reciever.
Uanset om jeg har masser af Aplle produkter, er der intet der slår Sonos og Spotify til musik.
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

De fleste der har et anlæg i stuen herinde har vel alligevel kørt hdmi fra ATV ind i reciever.
Uanset om jeg har masser af Aplle produkter, er der intet der slår Sonos og Spotify til musik.

Jeg vil vende den om om sige; de fleste mennesker, som ejer en Apple TV har vel ikke en decideret HiFi-forstærker. Måske herinde, men ikke generelt. Jeg tror det bliver en ganske unik funktion, når folk får øjnene op for mulighederne i takt med, at flere og flere enheder får AirPlay indbygget.

Jeg er ikke selv på Sonos, men jeg bruger flittigt AirPlay.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 17:05
Jaa, så kan jeg høre Matador på badeværelset.

Ej, seriøst. Nu kan jeg høre Matador på badeværelset.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

iTunes account switching - Save multiple iTunes accounts and switch quickly between them.

Nice!
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:14
Men ingen switch mellem DK og US-konti
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:19
Æh?! Nå...
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jo der er. Du skal bare huske at ændre land inden du bytter konto.

En ting jeg ikke kan finde udaf. Hvordan sætter man den i dvale. Før holdt man bare midterknappen nede indtil den slukkede. Nu ryster ikonet blot så man kan flytte på det. Skal man virkelig ud i indstillinger hver gang?

Redigeret af Stenholt - 26-September-2012 kl. 20:03
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:10
Arhh, men så vil jeg ikke kalde det switch længere...

Ang. dvale, så slukker min selv efter de 15 min.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 06:50
Beanie, landet skal kun manuelt ændres første gang. Herefter ændres det automatisk når man skifter itunes konto.
Så jo det er "rigtig" switch.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Jo der er. Du skal bare huske at ændre land inden du bytter konto.

En ting jeg ikke kan finde udaf. Hvordan sætter man den i dvale. Før holdt man bare midterknappen nede indtil den slukkede. Nu ryster ikonet blot så man kan flytte på det. Skal man virkelig ud i indstillinger hver gang?

Apple TV bruger 1.9 W i brug og 0.8 W i dvale. I penge og miljøtermer er det nærmest ligegyldigt om du gør det med det samme eller venter de 15 minutter på det sker automatisk (du kan vist ændre tiden under indstillinger).

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2012 kl. 11:45
Uhh lyder som en lækker opdatering Smile

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu