|
Så er der Update til Apple TV. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2012 kl. 16:33 |
|
Den nye AirPlay-funktion er i øvrigt fed. Men den kan man sende lyden fra tv'et trådløst over til et anlæg eller højttalere med AirPlay. Tænk hvis vores tv-skærme kunne gøre det...
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De fleste der har et anlæg i stuen herinde har vel alligevel kørt hdmi fra ATV ind i reciever. Uanset om jeg har masser af Aplle produkter, er der intet der slår Sonos og Spotify til musik. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Jeg vil vende den om om sige; de fleste mennesker, som ejer en Apple TV har vel ikke en decideret HiFi-forstærker. Måske herinde, men ikke generelt. Jeg tror det bliver en ganske unik funktion, når folk får øjnene op for mulighederne i takt med, at flere og flere enheder får AirPlay indbygget. Jeg er ikke selv på Sonos, men jeg bruger flittigt AirPlay.
|
||
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Jaa, så kan jeg høre Matador på badeværelset.
Ej, seriøst. Nu kan jeg høre Matador på badeværelset. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12424 |
|
Nice! |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Men ingen switch mellem DK og US-konti
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12424 |
|
Æh?! Nå...
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
|
Jo der er. Du skal bare huske at ændre land inden du bytter konto. En ting jeg ikke kan finde udaf. Hvordan sætter man den i dvale. Før holdt man bare midterknappen nede indtil den slukkede. Nu ryster ikonet blot så man kan flytte på det. Skal man virkelig ud i indstillinger hver gang? Redigeret af Stenholt - 26-September-2012 kl. 20:03 |
||
![]() |
||
|
Arhh, men så vil jeg ikke kalde det switch længere...
Ang. dvale, så slukker min selv efter de 15 min. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
|
Beanie, landet skal kun manuelt ændres første gang. Herefter ændres det automatisk når man skifter itunes konto.
Så jo det er "rigtig" switch. |
||
![]() |
||
|
Apple TV bruger 1.9 W i brug og 0.8 W i dvale. I penge og miljøtermer er det nærmest ligegyldigt om du gør det med det samme eller venter de 15 minutter på det sker automatisk (du kan vist ændre tiden under indstillinger). |
||
|
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
|
Uhh lyder som en lækker opdatering
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |