|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 14-Januar-2007 kl. 21:05 |
Hej Har skrevet noglle gange herinde, og vil da gerne sig tak for råd og kommentarer i henhold til mine ideer omkring køb at LCD TV. Valget er faldet (og bestilt) på LG 42 LB2R. til en pris på 13495,- vel og mærke i Danmark, nu venter jeg bare med længsel på at jeg kan få lov at hente det på lørdag den 20 jan. Er det nogle herinde der har ovennævnte tv, så vil det da være rart med en kommentar om at jeg har gjort en fortrinligt valg :-)
Redigeret af mohi - 14-Januar-2007 kl. 21:05 |
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej mohi Vi ved det af gode grunde ikke. Hvis du kan hente TV'et d. 20/1 er du formentlig blandt de allerførste herhjemme som får det. LB2 kommer først sådan rigtig i handlen herhjemme fra ca. 1 februar. Så måske du kan fortælle os om det er godt? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Lars
Jeg vil helt sikkert fortælle mine erfaringer omkring dette tv kort efter jeg har testet det. Nu har jeg kigget efter LCD TV i omkring et år, og jeg håber sq ikke mit valg er håbløst Jeg lover at vende tilbage, når jeg....som lovet... får mit tv den 20. januar :-) |
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
hvor fandt du det henne ?
|
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Ville nu nok ha valgt et pv60 og samtidig ha sparet et par 1000. Men hvis det skulle være LCD er det da fint. Selvom det kan fåes bedre til prisen, vil jeg sige. Men det smag og behag :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Sjovt....man skal bare lige sige LCD, og så er det med at dukke sig Hvad faen er det med de PLASMA FREAKS der gør at de ikke bare kan holde kæ*t og være LIDT konstruktive... Jeg har selv prøvet det et par gange og er ved at være TRÆT...!! Nå, men tillykke med dit nye TV...jeg syns det lyder kanon!! |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Her er det på lager: http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?ProductNumber=900 12&SetLng=26 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det ser sådan ud, men prisen er også derefter!!
|
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |