recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er det på vej!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er det på vej!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Emne: Så er det på vej!!
    Sendt: 05-November-2009 kl. 00:02
Så fik jeg lige en mail om, at mit Call Of Duty: Modern Warfare 2 er på vej fra england.

Desværre går vi jo en weekend i møde, så spillet er her nok først midt i næste uge!

Det bliver godt med noget MW2 på mit nye TX-P50V10  Clap
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 11:15
Cool. Hvorfra har du bestilt siden de allerede har sendt? Jeg har droppet at bestille disse must-have-on-release titler fra UK fordi ingen af dem blev sendt foer release-dagen. Saa jeg benytter mig af bytteservice hos Gamestop. 370DKK bliver det samlet med de to spil, jeg koebte, spillede lidt, og skal bytte.

Hvis vi ikke allerede havde vaeret paa ferie i sidste uge, saa havde jeg sendt konen afsted i et par uger, saa jeg kan spille i fred og ro. Maaske ville jeg saa ogsaa have koebt oerepropper til naboerne.LOL

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Cool. Hvorfra har du bestilt siden de allerede har sendt? Jeg har droppet at bestille disse must-have-on-release titler fra UK fordi ingen af dem blev sendt foer release-dagen. Saa jeg benytter mig af bytteservice hos Gamestop. 370DKK bliver det samlet med de to spil, jeg koebte, spillede lidt, og skal bytte.

Hvis vi ikke allerede havde vaeret paa ferie i sidste uge, saa havde jeg sendt konen afsted i et par uger, saa jeg kan spille i fred og ro. Maaske ville jeg saa ogsaa have koebt oerepropper til naboerne.LOL

Det er bestilt hos Zavvi.co.uk

Bort set fra at leveringen som regel tager 4 dage, så er jeg helt tilfredse med deres service...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 15:02

Synes du virkelig, at 4 dage er lang tid fra UK?

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Synes du virkelig, at 4 dage er lang tid fra UK?

Det kom til at lyde forkert! :)

I forhold til levering hvis jeg havde valgt en dansk butik, er 4-5 dage meget :)
Lars B

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2009 kl. 18:21
Jeg modtager normalt spil fra UK inden for 3-4 dage, og at modtage spillene på udgivelsesdatoen er typisk ikke noget problem, der var dog lidt problemer med Borderlands, som kom en uge forsent, men det har vidst mere noget med strejke fra postvæsenet at gøre. Desuden har jeg også været udsat for at coolshop var 2 uger bagud med Lost Odyssey dengang det udkom, så man kan som sådan heller ikke være sikker herhjemme, selv om det var et engangs tilfælde. :)

Skal man være helt 100% sikker på disse must-have titler, er det vel bare at købe dem i en fysisk butik, hvor man har fået dem lagt til side d:

Og ang. MW2 bliver det nok ikke i år det bliver købt, hvis det overhovedet sker. Jeg er igang med at gennemføre Borderlands for anden gang, og mangler desuden også at gennemføre Red Alert 3 på hard samt WaW, også skal jeg helt sikkert også ha' Dragon Age, og evt det sidste nye Ratchet and Clank for morskabens skyld =)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu