|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 15-September-2011 kl. 12:25 |
Hey
Så er det ved at være vinter tid = film tid :-) Jeg syndes jeg er lidt forivret, Jeg vil til at leje film over net, er sku træt af Blockfucker :-) stress over at få film tilbage til tiden næsten hver gang osv. Normal bruger jeg PS3 til BD som smider det over på min projekter (1080p 140" skærm, så høj opløsning ønskes) Er det mulige at leje film over PS3 ? eller det ikke mulige endnu ? (kan man ikke bare bruge PS3 som en "PC") Hvis nej, hvad er så næste bedst (med laptop), når man vil minimum have HD (eller gerne 1080p på min 140" skærm) |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er flere steder der kan lejes film Online, men der er ikke endnu det helt store udvalg i HD. Headweb har omkring en 100 stykker.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() |
Hvorfor ikke bare få et abonnement hos lovefilm? Der kan du have filmene hjemme så længe du ønsker det, så ingen stress der. Hvis du ikke beholder dem i flere dage, kan du nå op på 15-20 film/mdr. Til 179 kr./mdr. kan Blockbuster ikke konkurrere på prisen på nogen måde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |