|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() Sendt: 16-September-2008 kl. 17:52 |
Langt om længe. Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften
![]() I tilfælde af at der skulle være nogen der ikke har læst spilnyhederne de seneste dage, så kommer til til PSN onlineforretningen næste torsdag d. 25, og bliver vist oven i købet noget billigere end mange havde forventet - £12 (plejer vi ikke at få mere eller mindre samme pris som England? Men jeg ville sgu under alle omstændigheder have betalt en mindre formue for det her spil). Og første anmeldelse er også oppe på Eurogamer - 9/10. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=238638 |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Ja, det bliver for vildt med Wipeout i ægte 1080p 60fps på det nye Pioneer 5090H tv. Utroligt, hvis prisen holder, men der er selvfølgelig også kun tale om en download version, som vist kun skulle fylde godt 1GB, selvom det er en full game version. Visse steder skrives der om en Blu-ray Disc version med ukomprimeret musik/lydspor m.v. som udkommer ultimo oktober. Men den bliver nok i givet fald temmelig dyrere... Resized WipEout HD Screenshot |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
IGN UK har også en anmeldelse oppe nu - 9.2/10.
http://ps3.ign.com/articles/910/910419p1.html Plejer man ikke at kunne indsætte links på det her forum? Det virker ikke for mig. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Har før haft probelmer med Firefox + links. Ingen problemer med IE. |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Det er helt klart en first day buy for mig
![]() ![]() |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
![]() |
Det er vist kun den afsindigt hurtige zone mode der er blevet ændret, og jeg så en side-by-side sammenligningsvideo den anden dag (den nye version mod en tidligere preview build) og den eneste forskel var vist faktisk kun at equalizer grafik var blevet fjernet fra billboards (men stadig integreret i selve baneoverfladen). Edit: Her er videoen - http://www.video.dpadmagazine.com/2008/09/11/wipeout-hd-prev iewfinal-build-comparison/ Redigeret af Miths - 17-September-2008 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Det virker da fint for dig. Nej, det virker rigtig nok lidt mystisk, i hvert fald i Firefox. Jeg er nødt til at skrive og markere den tekst, jeg vil have vist i linket, inden jeg trykker på link-knappen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |