recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er det ved at være WipEout HD tid!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er det ved at være WipEout HD tid!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Emne: Så er det ved at være WipEout HD tid!
    Sendt: 16-September-2008 kl. 17:52
Langt om længe. Og jeg glæder mig som et lille barn til juleaften  - og det til trods for den ellers uhørt fænomale liste med spiludgivelser for oktober.

I tilfælde af at der skulle være nogen der ikke har læst spilnyhederne de seneste dage, så kommer til til PSN onlineforretningen næste torsdag d. 25, og bliver vist oven i købet noget billigere end mange havde forventet - £12 (plejer vi ikke at få mere eller mindre samme pris som England? Men jeg ville sgu under alle omstændigheder have betalt en mindre formue for det her spil).

Og første anmeldelse er også oppe på Eurogamer - 9/10.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=238638
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2008 kl. 20:29

Ja, det bliver for vildt med Wipeout i ægte 1080p 60fps på det nye Pioneer 5090H tv. Utroligt, hvis prisen holder, men der er selvfølgelig også kun tale om en download version, som vist kun skulle fylde godt 1GB, selvom det er en full game version. Visse steder skrives der om en Blu-ray Disc version med ukomprimeret musik/lydspor m.v. som udkommer ultimo oktober. Men den bliver nok i givet fald temmelig dyrere...

Resized WipEout HD Screenshot

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2008 kl. 23:02
IGN UK har også en anmeldelse oppe nu - 9.2/10.

http://ps3.ign.com/articles/910/910419p1.html

Plejer man ikke at kunne indsætte links på det her forum? Det virker ikke for mig.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 07:23

Har før haft probelmer med Firefox + links.

Ingen problemer med IE.

Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 08:12
Det er helt klart en first day buy for mig Den blev udskudt fordi de skulle gøre den anvendelig for elipsi-patienter, så jeg håber ikke den er lavet alt for anderledes end den første trailer jeg så (som blæste mig væk )
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

Det er helt klart en first day buy for mig Den blev udskudt fordi de skulle gøre den anvendelig for elipsi-patienter, så jeg håber ikke den er lavet alt for anderledes end den første trailer jeg så (som blæste mig væk )

Det er vist kun den afsindigt hurtige zone mode der er blevet ændret, og jeg så en side-by-side sammenligningsvideo den anden dag (den nye version mod en tidligere preview build) og den eneste forskel var vist faktisk kun at equalizer grafik var blevet fjernet fra billboards (men stadig integreret i selve baneoverfladen).

Edit: Her er videoen - http://www.video.dpadmagazine.com/2008/09/11/wipeout-hd-prev iewfinal-build-comparison/

Redigeret af Miths - 17-September-2008 kl. 16:14
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2008 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

IGN UK har også en anmeldelse oppe nu - 9.2/10.

http://ps3.ign.com/articles/910/910419p1.html

Plejer man ikke at kunne indsætte links på det her forum? Det virker ikke for mig.

Det virker da fint for dig.

Nej, det virker rigtig nok lidt mystisk, i hvert fald i Firefox. Jeg er nødt til at skrive og markere den tekst, jeg vil have vist i linket, inden jeg trykker på link-knappen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu