recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er iOS 6 klar til download
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er iOS 6 klar til download

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Så er iOS 6 klar til download
    Sendt: 19-September-2012 kl. 20:04
Tjah men den sidste halve time har både min og min kærestes opdatering ikke flyttet sig i status baren. Står stadig ved næsten 100 % under gør klar til opdatering
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:06
Nå nu kom min kærestes tlf videre så mon ikke også min gør :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:08
Vel fordi der er mange på...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24799
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:09
Der er milioner af menesker, som er ved at opdatere. Godt man har opdateret i forvejen.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:11
Regnede også med download ville drille men den gik fint, det selve klargøringen der er lang!
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:19
Ja, både min iPhone og iPad fandt også opdateringen med det samme, jeg har dog ikke sat dem igang endnu - fordi jeg kan huske da iOS 5 udkom, anbefalede mange at man først (selvf.) lavede en backup af telefonen, og derefter gendannede telefonen inde i iTunes, som så hentede iOS 5 ned på telefonen, da der var så mange nye funktioner iOS 5 - hvad siger I til det, hvad er jeres vurdering?

Selvf. er der en grund til at Apple har lavet denne funktion (OTA), om mon Apple ville lave noget der ikke fungerede og var testet til hudløshed Wink

Redigeret af Casper - 19-September-2012 kl. 21:08
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
petite_machine Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petite_machine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:29
I kan roligt gå i gang. Har lige hentet iOS6 via. itunes på 5 min., ingen flaskehals her. 

Nu er telefonen ved at gendanne.
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:30
Den nye "maps" sutter big time, f.eks. er Vestsjælland i sort/hvid, hvor Google Maps i det mindste kunne levere farver.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24799
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:35
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Den nye "maps" sutter big time, f.eks. er Vestsjælland i sort/hvid, hvor Google Maps i det mindste kunne levere farver.
Ja, det er bestemt ikke det bedste. Men fordelen, er at det kan opdateres.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Tjah men den sidste halve time har både min og min kærestes opdatering ikke flyttet sig i status baren. Står stadig ved næsten 100 % under gør klar til opdatering

Det kommer vel, når det kommer........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:31
Lige præcis Klaus.
Funger nu, og pt hurtigere end 5'eren var på min 3 gs, men er vred over de har valgt at man skal betale 24 kr for at kunne bruge kort til tog bus som var gratis da det var Google maps
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:42
Og ja, ved godt jeg bare er snot forvænnet, men var virkelig glad for den ydelse, og det ireterre mig, at man fjerner den gratis ydelse i en opdatering :)
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu