|
Så er iOS 6 klar til download |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2012 kl. 20:04 |
Tjah men den sidste halve time har både min og min kærestes opdatering ikke flyttet sig i status baren. Står stadig ved næsten 100 % under gør klar til opdatering
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå nu kom min kærestes tlf videre så mon ikke også min gør :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vel fordi der er mange på...
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
Der er milioner af menesker, som er ved at opdatere. Godt man har opdateret i forvejen.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Regnede også med download ville drille men den gik fint, det selve klargøringen der er lang!
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ja, både min iPhone og iPad fandt også opdateringen med det samme, jeg har dog ikke sat dem igang endnu - fordi jeg kan huske da iOS 5 udkom, anbefalede mange at man først (selvf.) lavede en backup af telefonen, og derefter gendannede telefonen inde i iTunes, som så hentede iOS 5 ned på telefonen, da der var så mange nye funktioner iOS 5 - hvad siger I til det, hvad er jeres vurdering?
Selvf. er der en grund til at Apple har lavet denne funktion (OTA), om mon Apple ville lave noget der ikke fungerede og var testet til hudløshed
![]() Redigeret af Casper - 19-September-2012 kl. 21:08 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
I kan roligt gå i gang. Har lige hentet iOS6 via. itunes på 5 min., ingen flaskehals her.
Nu er telefonen ved at gendanne.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Den nye "maps" sutter big time, f.eks. er Vestsjælland i sort/hvid, hvor Google Maps i det mindste kunne levere farver.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Det kommer vel, når det kommer........ Klaus |
|
![]() |
|
Lige præcis Klaus.
Funger nu, og pt hurtigere end 5'eren var på min 3 gs, men er vred over de har valgt at man skal betale 24 kr for at kunne bruge kort til tog bus som var gratis da det var Google maps |
|
![]() |
|
Og ja, ved godt jeg bare er snot forvænnet, men var virkelig glad for den ydelse, og det ireterre mig, at man fjerner den gratis ydelse i en opdatering :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |