recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er iOS 6 klar til download
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er iOS 6 klar til download

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palledyret Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:48
Andre der ikke kan komme igang med passbook?

Min siger at den ikke kan åbne appstore når jeg skal videre.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af palledyret palledyret skrev:

Andre der ikke kan komme igang med passbook?

Min siger at den ikke kan åbne appstore når jeg skal videre.

Jeg kan heller ikke. Eller kunne ihvertfald ikke tidligere lige efter at jeg havde opdateret.
Bliver spændende hvad nu det er for noget, har ikke hørt om det før tidligere.
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 22:05
Passport er et samlet sted for dine biografbilletter, flybilletter osv.
http://appleinsider.com/article/?id=19758
Dog kan det vist ikke bruges i dk så vidt jeg er orienteret.
Men alt i alt en super opdatering 😀
Har kørt med min iOS 6 i et par måneder nu.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 23:11
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Passport er et samlet sted for dine biografbilletter, flybilletter osv.
http://appleinsider.com/article/?id=19758
Dog kan det vist ikke bruges i dk så vidt jeg er orienteret.
Men alt i alt en super opdatering 😀
Har kørt med min iOS 6 i et par måneder nu.
Når jeg trykker på "App Store", så får jeg mulighed for at hente eBillett, Lufthanse og MLB.com At Bat.
Når man så vælger download, så henter den et seperat program, som så åbenbart integreres med Passbook.

Det er dog kun de 3 nævnte jeg kan få frem. eBillett er svensk, MLB.com er amerikansk og Lufthansa er vist til deres engelske side.
Men det kunne tyde på at det kun er et spørgsmål om at firmaer skal lave apps og integrere passbook.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 09:03
Den nye maps app er simpelthen så uhyggelig dårlig, at jeg må anbefale alle, som i dag bruger den meget, og som ikke har nogen speciel grund til at opdatere til iOS6, til at blive på iOS5.

Nu har jeg kørt med betaen i et stykke tid og jo bevares, den er blevet bedre gennem månederne, men den er ikke på niveau med Google Maps. Ofte vil den ikke lave rutevejledning og endnu oftere vil den slet ikke finde det jeg søger på. Google Maps havde den fordel at man kunne søge efter stort set hvad man ville, og hvordan man ville. Med Apples maps-funktion skal man søge på enten stednavne, kategorier eller navne. Det er meget begrænsende i forhold til den måde man kunne bruge Google maps på.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 10:00

mht maps virker det lidt somom man har haft travlt med at få vippet google ud af sine systemer... lidt for travlt måske.. syntes ihvertfald også det er skidt streetview er væk.

youtube forsvandt jo også men her var der en app klar.. men det var der ikke til ipad, så der må browseren bruges.

prøvede lige google earth og der kom der en advarselsboks om at google ville gerne bruge mine kontakter.. klik ja/nej....
Mvh

René
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 13:42
Jeg synes ikke der er så mange der omtaler Shared Photostream, er det bare fordi folk ikke har behovet? Jeg kommer til at bruge det meget, og har gået og ventet specifikt på dét. Jeg ved godt det ikke er en funktionalitet som man ikke kunne foretage på andre måder før, men hold kæft hvor er det bare nemt og ligetil at have det integreret på den måde. Dét alene er en væsentlig upgrade for mig - hvis man uploader hele sit liv til Facebook er det nok mindre vigtigt. Derudover er der mange små lækre detaljer hist og pist, som gør det hele lidt lækrere. Animationen af volumen-knappen i Musik app'en er liret... Ligegyldigt ja, men med til at gøre følelsen af at bruge produktet en lille smule lækrere.

Med andre ord synes jeg da endelig man skal opdatere, MEDMINDRE man er meget hooked på at bruge Google Maps - så bør man måske vente til der kommer en dedikeret Google app, hvilket de fleste vist forventer at der gør.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:02
Shared Photostream er super, ja. Jeg tror bare, at mange skal igang med at bruge den før de forstår potentialet. For mit personlige vedkommende skal jeg først lige have f.eks. mine forældre til rent faktisk at bruge kameraet i deres iPhone 4S-modeller fremfor altid at traske rundt med deres 600-kroners bilka-kamera. :-)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:08
Do not disturb ser også smart ud, ligesom man kan sende en besked til folk hvis man evt sidder i et møde. Dette er nok mest til funktion til folk med mange møder.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Shared Photostream er super, ja. Jeg tror bare, at mange skal igang med at bruge den før de forstår potentialet. For mit personlige vedkommende skal jeg først lige have f.eks. mine forældre til rent faktisk at bruge kameraet i deres iPhone 4S-modeller fremfor altid at traske rundt med deres 600-kroners bilka-kamera. :-)

Som oftests tager sådan et 600krs bilka kamera bedre billeder end en iphone, så det ville da være synd for dine forældre Smile
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Do not disturb ser også smart ud, ligesom man kan sende en besked til folk hvis man evt sidder i et møde. Dette er nok mest til funktion til folk med mange møder.

Denne kan jeg så ikke få til at virke på min 3gs den lukker alle kald ind alligevel.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:21
Den lukker jo ikke for opkald. Den muter bare alle lyde og vibrationer med undtagelse af de personer du specifikt giver tilladelse til. Det er ikke en ny "Fly mode".
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu