|
Så er iOS 6 klar til download |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
palledyret ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andre der ikke kan komme igang med passbook?
Min siger at den ikke kan åbne appstore når jeg skal videre.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg kan heller ikke. Eller kunne ihvertfald ikke tidligere lige efter at jeg havde opdateret. Bliver spændende hvad nu det er for noget, har ikke hørt om det før tidligere.
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Passport er et samlet sted for dine biografbilletter, flybilletter osv.
http://appleinsider.com/article/?id=19758 Dog kan det vist ikke bruges i dk så vidt jeg er orienteret. Men alt i alt en super opdatering 😀 Har kørt med min iOS 6 i et par måneder nu. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Når jeg trykker på "App Store", så får jeg mulighed for at hente eBillett, Lufthanse og MLB.com At Bat. Når man så vælger download, så henter den et seperat program, som så åbenbart integreres med Passbook. Det er dog kun de 3 nævnte jeg kan få frem. eBillett er svensk, MLB.com er amerikansk og Lufthansa er vist til deres engelske side. Men det kunne tyde på at det kun er et spørgsmål om at firmaer skal lave apps og integrere passbook.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Den nye maps app er simpelthen så uhyggelig dårlig, at jeg må anbefale alle, som i dag bruger den meget, og som ikke har nogen speciel grund til at opdatere til iOS6, til at blive på iOS5.
Nu har jeg kørt med betaen i et stykke tid og jo bevares, den er blevet bedre gennem månederne, men den er ikke på niveau med Google Maps. Ofte vil den ikke lave rutevejledning og endnu oftere vil den slet ikke finde det jeg søger på. Google Maps havde den fordel at man kunne søge efter stort set hvad man ville, og hvordan man ville. Med Apples maps-funktion skal man søge på enten stednavne, kategorier eller navne. Det er meget begrænsende i forhold til den måde man kunne bruge Google maps på.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
mht maps virker det lidt somom man har haft travlt med at få vippet google ud af sine systemer... lidt for travlt måske.. syntes ihvertfald også det er skidt streetview er væk. youtube forsvandt jo også men her var der en app klar.. men det var der ikke til ipad, så der må browseren bruges.
prøvede lige google earth og der kom der en advarselsboks om at google ville gerne bruge mine kontakter.. klik ja/nej....
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Jeg synes ikke der er så mange der omtaler Shared Photostream, er det bare fordi folk ikke har behovet? Jeg kommer til at bruge det meget, og har gået og ventet specifikt på dét. Jeg ved godt det ikke er en funktionalitet som man ikke kunne foretage på andre måder før, men hold kæft hvor er det bare nemt og ligetil at have det integreret på den måde. Dét alene er en væsentlig upgrade for mig - hvis man uploader hele sit liv til Facebook er det nok mindre vigtigt. Derudover er der mange små lækre detaljer hist og pist, som gør det hele lidt lækrere. Animationen af volumen-knappen i Musik app'en er liret... Ligegyldigt ja, men med til at gøre følelsen af at bruge produktet en lille smule lækrere.
Med andre ord synes jeg da endelig man skal opdatere, MEDMINDRE man er meget hooked på at bruge Google Maps - så bør man måske vente til der kommer en dedikeret Google app, hvilket de fleste vist forventer at der gør. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Shared Photostream er super, ja. Jeg tror bare, at mange skal igang med at bruge den før de forstår potentialet. For mit personlige vedkommende skal jeg først lige have f.eks. mine forældre til rent faktisk at bruge kameraet i deres iPhone 4S-modeller fremfor altid at traske rundt med deres 600-kroners bilka-kamera. :-)
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
Do not disturb ser også smart ud, ligesom man kan sende en besked til folk hvis man evt sidder i et møde. Dette er nok mest til funktion til folk med mange møder.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
Som oftests tager sådan et 600krs bilka kamera bedre billeder end en iphone, så det ville da være synd for dine forældre
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Denne kan jeg så ikke få til at virke på min 3gs den lukker alle kald ind alligevel. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Den lukker jo ikke for opkald. Den muter bare alle lyde og vibrationer med undtagelse af de personer du specifikt giver tilladelse til. Det er ikke en ny "Fly mode".
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |