|
Så er iOS 6 klar til download |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |||
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, min 4'er er tværtimod blevet hurtigere. Eller det ihvertfald min umiddelbare opfattelse af telefonen nu.
|
|||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har også kun hørt fra folk at deres telefoner er blevet hurtigere efter opdateringen.
Maps app'et er noget skidt, men det kommer vel med tiden. Den slags sætter man ikke bare sådan lige sammen, Google har brugt lang tid på at nå til der hvor de er i dag. Det hjælper selvfølgelig ikke noget på den nuværende situation, så masser af grund til at brokke sig over det.
|
|||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg må også indrømme
MAPS app er så elendig, og det kan da godt være der kommer en google app på appshoppen, men kommer til at savne integrationen med kontaktbogen, brugte mappet så meget, har sagt til konen hun ikke skal opdatere hendes ipad 2 og iphone 4s, så må vi leve med ios på min 4´er og ipad3
Derudover må jeg indrømme det irriteren mig at man har fjernet f.eks. Youtube.
og podcasts nu ikke længere bare kan hentes under itunes, men skal gøres i en seperat Podcast app..
|
|||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
indtil da kan du jo gå ind på maps.google.dk i browseren og tryk på pilen i bunden så du føjer den til din hjemmeskærm, så har du ihvertfald nem adgang til kortet, den er ikke så god som den tidligere apps.. streetview mangler bla. men kortet er jo ihvertfald det samme
|
|||
Mvh
René |
|||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
For dem, der vil tilbage til iOS5: http://opinionativereviewer.com/archives/4865
Kørte proceduren for et par måneder siden med succes. Det mest tricky er at ramme DFU-mode præcist. |
|||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beanie den virker ikke længere, ihvertilfald ikke for mig...fuck jeg er træt af ios6. Ipad'en er i mine øjne værdiforringet med ios6, skod kort, ingen integration af youtube så selv børn kan bruge den. Nå kan være man skal sælge den og så vente på windows 8 istedet fuck jeg er rigtig træt af apple i disse dage.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan du ikke føre dentilbage til ios5?
Klaus |
|||
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det "sværeste" er at få den i DFU mode, men når den først er det kan du sagtens installere en gammel iOS version. Bl.a. tinyumbrella kan bruges til det. Du kan finde den på nettet og der er masser at hjælp at finde på de mest seriøse sider. Det næst sværeste er, at få den ud af DFU mode igen. Jeg har selv gjort det på en iPhone 3G, hvor iOS 4 gjorde den langsom og konverterede derfor tilbage til iOs 3. Men mit umiddelbare råd vil være at slå koldt vand i blodet. Goggle arbejder helt sikkert på en app til YouTube for iPad og i mellemtiden kan du lave en genvej på skrivebordet. Husk på at en af Google største kunder er Apple så der er penge i skidtet for Google. Forsåvidt angår kortet kan du jo f.eks. installere google earth som en nødløsning eller lign.. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24770 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Efter IOS 6, og deres Facebook integration, så har jeg fået alle mine (venner) ind i mine kontankter. Og de fleste er der jo ikke telefonnummer på. Jeg ville så slette dem, men det kan jeg ikke få lov til. Hvad sker der dog? Er der nogen som har en løsning?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24770 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fandt det. Gå i indstillinger, scroll ned til Facebook og gå ind, under kontakter slår du dem fra. Derefter tryk opdater alle kontakter. Det fjernede dem alle hos mig.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
l_rix
Bruger Oprettet: 22-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hor indstiller man det henne for det kan jeg ikke finde nogen steder???
|
|||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |