recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er iOS 6 klar til download
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så er iOS 6 klar til download

Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Har kortet ikke en "offline-kort" funktion? Så koster det ikke noget, hvis man downloader kortet i forvejen. 

Min kærestes 4'er er blevet utrolig langsom efter opdateringen, er der andre der oplever det?
Nej, min 4'er er tværtimod blevet hurtigere. Eller det ihvertfald min umiddelbare opfattelse af telefonen nu.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 23:53
Jeg har også kun hørt fra folk at deres telefoner er blevet hurtigere efter opdateringen.

Maps app'et er noget skidt, men det kommer vel med tiden. Den slags sætter man ikke bare sådan lige sammen, Google har brugt lang tid på at nå til der hvor de er i dag. 
Det hjælper selvfølgelig ikke noget på den nuværende situation, så masser af grund til at brokke sig over det.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 08:53
Jeg må også indrømme

MAPS app er så elendig, og det kan da godt være der kommer en google app på appshoppen, men kommer til at savne integrationen med kontaktbogen, brugte mappet så meget, har sagt til konen hun ikke skal opdatere hendes ipad 2 og iphone 4s, så må vi leve med ios på min 4´er og ipad3

Derudover må jeg indrømme det irriteren mig at man har fjernet f.eks. Youtube.

og podcasts nu ikke længere bare kan hentes under itunes, men skal gøres i en seperat Podcast app..
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 10:28
indtil da kan du jo gå ind på maps.google.dk i browseren  og tryk på pilen i bunden så du føjer den til din hjemmeskærm, så har du ihvertfald nem adgang til kortet, den er ikke så god som den tidligere apps.. streetview mangler bla. men kortet er jo ihvertfald det samme
Mvh

René
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 17:26
For dem, der vil tilbage til iOS5: http://opinionativereviewer.com/archives/4865

Kørte proceduren for et par måneder siden med succes. Det mest tricky er at ramme DFU-mode præcist.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2012 kl. 17:27
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 09:01
Beanie den virker ikke længere, ihvertilfald ikke for mig...fuck jeg er træt af ios6. Ipad'en er i mine øjne værdiforringet med ios6, skod kort, ingen integration af youtube så selv børn kan bruge den. Nå kan være man skal sælge den og så vente på windows 8 istedet fuck jeg er rigtig træt af apple i disse dage.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 09:26
Kan du ikke føre dentilbage til ios5?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Beanie den virker ikke længere, ihvertilfald ikke for mig...fuck jeg er træt af ios6. Ipad'en er i mine øjne værdiforringet med ios6, skod kort, ingen integration af youtube så selv børn kan bruge den. Nå kan være man skal sælge den og så vente på windows 8 istedet fuck jeg er rigtig træt af apple i disse dage.

Det "sværeste" er at få den i DFU mode, men når den først er det kan du sagtens installere en gammel iOS version. Bl.a. tinyumbrella kan bruges til det. Du kan finde den på nettet og der er masser at hjælp at finde på de mest seriøse sider. Det næst sværeste er, at få den ud af DFU mode igen. Jeg har selv gjort det på en iPhone 3G, hvor iOS 4 gjorde den langsom og konverterede derfor tilbage til iOs 3.

Men mit umiddelbare råd vil være at slå koldt vand i blodet. Goggle arbejder helt sikkert på en app til YouTube for iPad og i mellemtiden kan du lave en genvej på skrivebordet. Husk på at en af Google største kunder er Apple så der er penge i skidtet for Google. Forsåvidt angår kortet kan du jo f.eks. installere google earth som en nødløsning eller lign..
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24770
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:10
Efter IOS 6, og deres Facebook integration, så har jeg fået alle mine (venner) ind i mine kontankter. Og de fleste er der jo ikke telefonnummer på. Jeg ville så slette dem, men det kan jeg ikke få lov til. Hvad sker der dog? Er der nogen som har en løsning?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24770
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Efter IOS 6, og deres Facebook integration, så har jeg fået alle mine (venner) ind i mine kontankter. Og de fleste er der jo ikke telefonnummer på. Jeg ville så slette dem, men det kan jeg ikke få lov til. Hvad sker der dog? Er der nogen som har en løsning?

Jeg fandt det. Gå i indstillinger, scroll ned til Facebook og gå ind, under kontakter slår du dem fra. Derefter tryk opdater alle kontakter. Det fjernede dem alle hos mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2012 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Do not disturb ser også smart ud, ligesom man kan sende en besked til folk hvis man evt sidder i et møde. Dette er nok mest til funktion til folk med mange møder.

Denne kan jeg så ikke få til at virke på min 3gs den lukker alle kald ind alligevel.

Du får alle kald igennem, men telefonen siger ikke lys eller vibrerer. Do not disturb kan også tidsindstilles til f.eks. 24.00 om natten til 07.00 om morgenen. På den måde kan man sove uden at vågne til vibrationer.

Hor indstiller man det henne for det kan jeg ikke finde nogen steder???
Til top

Besvar Besvar Side  <1 3456>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu