|
Så er MacOS Big Sur tilgængeligt. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan da være gode grunde til at lave et installationsmedie. Fx hvis man har flere Mac’s, der skal opdateres. Apple vejleder endda om det i en af deres HT artikler. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Mig bekendt har jeg ikke haft en beta version på min maskine. Jeg har kun installeret MacOS Big Sur en gang og det er ikke en beta version: ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Skriv følgende i terminalen og genstart for at slippe af med font smoothing:
defaults -currentHost write -g AppleFontSmoothing -int 0 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Hvis du forsat ønsker ikke at have Apples fanfare startup lyd, som bekendt er vendt tilbage i Sur.
Kan du skrive følgende i terminalen: sudo nvram StartupMute=%01 Eller gå i indstillinger og slå det fra. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Hold da nu op det ligner jo noget fra vista dagene
![]() eller noget fra KDE plasma miljøet Nå nu må jeg se hvad den kan og ikke kan i modsætning til den gamle Redigeret af T-Duck - 17-November-2020 kl. 12:33 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |