|
Så er MacOS Big Sur tilgængeligt. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan da være gode grunde til at lave et installationsmedie. Fx hvis man har flere Mac’s, der skal opdateres. Apple vejleder endda om det i en af deres HT artikler. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
itjf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Online Point: 152 |
Mig bekendt har jeg ikke haft en beta version på min maskine. Jeg har kun installeret MacOS Big Sur en gang og det er ikke en beta version: ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Skriv følgende i terminalen og genstart for at slippe af med font smoothing:
defaults -currentHost write -g AppleFontSmoothing -int 0 |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Hvis du forsat ønsker ikke at have Apples fanfare startup lyd, som bekendt er vendt tilbage i Sur.
Kan du skrive følgende i terminalen: sudo nvram StartupMute=%01 Eller gå i indstillinger og slå det fra. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4074 |
Hold da nu op det ligner jo noget fra vista dagene
![]() eller noget fra KDE plasma miljøet Nå nu må jeg se hvad den kan og ikke kan i modsætning til den gamle Redigeret af T-Duck - 17-November-2020 kl. 12:33 |
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |