|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() Sendt: 30-April-2008 kl. 10:08 |
Så er Paramount endelig tilbage med Blu-ray titler:
http://www.blu-ray.com/news/?id=1252 I øvrigt kan jeg nævne at Axelmusic.com for et par uger siden bl.a. fik Four Brothers tilbage på lager. |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Det er bare træls, at Transformers ikke er med på listen. Cloverfield skal jeg have.....
![]() |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Kom nu med Transformers Paramount. Cloverfield var for stor en skuffelse til jeg gider købe den. Redigeret af ashdk - 30-April-2008 kl. 10:18 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
Transformers gider jeg ikke, men Cloverfield tror jeg at jeg nupper sammen med There Will Be Blood. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Cloverfield kunne man vel købe på VHS bånd uden at se forskel alligevel? |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt mere om udgivelserne her.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det ser ud til, at loss-less bliver ny standard fra Paramount's side |
|
![]() |
|
![]() |
Det begyndte de også med inden de stoppede sidst
![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg er ikke i tvivl om at Transformers kommer på BD, der går muligvis bare lidt tid!...Om man kan lide den eller ej, det er jo subjektivt, personligt syntes jeg den er hjernedød fed, flot billed, smarende lyd!...
Sådan skal det være ![]() Man kan sige meget om Cloverfield, men filmen er genialt nok lavet, plottet stinker bare lidt!..Men lyden (så dan i Lyngby) OMG, der var smader på bassen, og I LIKE ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Stilen er jo bare kopieret fra film som Blair Witch Project og historien stinker. Jeg så den i Biocity Taastrup. Bemærkede ikke noget specielt ved lyden og vil ikke ikke umiddelbart kaste flere gode penge efter hvad jeg betragter som en dårlig film. Men man kan vel få den til en 20,- efter et par uger - så kan det jo være subben får lov til at prøve kræfter med den.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
yes yes. det var bare på tide, så kom bare med en røvfuld film. lidt irriterende at face off så kommer i en special edition, når jeg har den i forvejen. Redigeret af flemming larsen - 30-April-2008 kl. 19:49 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |