recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er tv’et bestilt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er tv’et bestilt

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Emne: Så er tv’et bestilt
    Sendt: 05-December-2005 kl. 20:37
Så lykkes det endelig at finde frem til det tv der skal pynte i stuen de næste mange år.

Valget faldt, efter mange ugers søgen, på et Samsung LE-40M61.
http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40m61b.asp

Endvidere lykkes det også at få tilladelse af konen til at købe et Samsung surround anlæg:
HT-P1200

Modsat billede, vil højttalerne og anlæg blive hængt på væggen (skal selv finde på et slags beslag til anlægget, da det ikke laves originalt).

Begge produkter har fået EISA prisen for henholdsvis bedstte LCD tv og bedste surround system i 2005. Så håber da at kombinationen af de 2 vil blive tilfredsstillende.

Glæder mig som et lille barn

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 20:44
Nydeligt TV, bare det var mig der havde råd 

Tillykke med købet...

Mvh. Moef
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 21:17

TSUNDE: tillykke med biografen.

Lige en ting: Højttalere skal helst sidde i ørehøjde. Hvis ikke de sidder i ørehøjde, bør højttalerne vinkles så diskanter og mellemtoner peger ned mod lytterens ører, da lyden fra disse er meget retningsbestemt. Men alt dette står i manualen, som du nok allerede har downloadet, (hvem sagde rigtige mænd ikke læser manualer? ). Husk det når du skal til at opfinde beslag.

mvh Torben

Til top
larsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 22:24
tillykke, men hvad koster tv'et ?
Til top
Enfen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 08:31

Lidt afhængig af sted koster det i mellem 23.000 - 25.000 kr.

Til top
Corleone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 09:31

Hej "Tsunde"

Hvor har du købt tv'et og hvad gav du for det?

Skal nemlig snart selv købe dette tv, så jeg er meget interesseret

Martin

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 14:19

Tja, der er kommet lidt nyt siden igår.

Jeg bestilte tv'et hos easyshopping.dk og betalte det via netbank med det samme. De har tv'et på lager men der går en uge+ med anlæget.

I dag fik jeg så en mail om at jeg "På en eller anden måde må du have kørt rundt i kassen så fragtberegningen er smidt ud."

Så før de kunne behandle sagen skulle jeg overføre kr. 820,- til dem, og hvis jeg ikke kunne acceptere dette kunne de sende mine 32k tilbage.

Det blev jeg ret pissed over da jeg ikke vil have skyld for at have snydt nogen for noget. Så jeg skrev til dem at jeg IKKE har snydt eller "rodet rundt", og fik en mail om at deres system var ved at blive opdateret så fragt udregneren var ude af drift!!! Ingen undskyldning for den beskyldning de tidligere var kommet med. De ville så give mig fragten til ½ pris = 500,-

Jeg sprugte om nogen priser på lidt kabler og om de HAVDE modtaget tv'et som de regnede med.

Da jeg ikke fik noget svar efter 1 time+ skrev jeg at jeg gerne ville have mine penge retur og gerne snarest muligt. Jeg har så intet hørt fra dem og da jeg ringede til dem sprugte manden mig hvorfor jeg ville ophæve, og sagde bare at de havde travlt og var ikke sikker på at de have tid til at retunere pengene i dag!!!!!

Så ved ikke helt hvad mit næste skridt er, men de skal ikke prøve at trække tiden, SÅ langt er der heller ikke til Åbenrå!!!

Til top
Corleone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 14:30

Hej "Tsunde"

Ja, det lyder jo ikke lige helt optimalt... dem vil jeg heller ikke handle hos.

Jeg har undersøgt lidt omkring Danskitlager.dk, hvor jeg regner med at placere min handel, se evt. denne tråd:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=31552&P N=1

Martin

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 14:40

hehe, der ahr jeg lagt billet ind, er bare ikke så meget for at hive 30k mere ud af kontoen før jeg får de andre tilbage.

Hos Danskitlager kan jeg også selv afhente det, jeg have bare ikke set deres side før jeg, desværre, bestilte det hos de andre.

Har stadig intet hørt.... Og der går en bank dag eller mere før jeg kan se pengene. Behøver jeg at sige jeg er RET pissed efterhånden, så land tid tager det ikke at ringe til banken og sige de er en bunkeklaphatte og fører pengene tilbage....

TOD, tak for tippet, det er  lidt et problem med baghøjtelerne, kender du til systemmet? Er lidt i tvivl om jeg kan hænge baghøjtalerne vandret og så pege dem nedad?  Og jo, har læst begge vejledning og har dem begge på min PC  



Redigeret af Tsunde
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 15:43
Nå, så kom der svar, lyder til at de er gået igang med at sende dem retur :D
Til top
Corleone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 92
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 15:45

 

Har du tænkt dig, at bestille hos Danskitlager?

Hvis du har, vil du så ikke lige skrive et indlæg her når du har bestilt og modtaget det, og evt. en vurdering af forløbet.

Martin

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 16:58

Opdate: Easyshopping var ok, og sendte pengene tilbage via samme bank som min således at jeg fik pengene med det samme.

Så det var ok service.

Jeg har lagt bestiling ind hos DanskITlager, og talt med dem, de har anlæget på lager, og tv'et skulle komme i morgen, senest torsdag.

Skal nok vende tilbage når jeg har fået afhentet tingene, samt en vurdering af service.

Men de online shops er fandme svære at presse i pris, gad godt at kende deres fortjeneste på de varer her.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu