recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er xbox 360 ikke længere blot en extender!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er xbox 360 ikke længere blot en extender!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Emne: Så er xbox 360 ikke længere blot en extender!
    Sendt: 06-Juni-2011 kl. 21:20
Microsoft har i dag annonceret på E3 at de har indgået aftale med blandt andre SKY TV og canal+ om distribution af liveTV direkte på xbox'en! http://www.engadget.com/2011/06/06/microsoft-unveils-live-tv-streaming-for-xbox-360-from-sky-tv-fo/ dog foreløbig i specifikke lande (sky i england og canal+ i frankrig) Den officielle udmelding fra MS kan ses her http://www.microsoft.com/presspass/features/2011/jun11/06-06E3.mspx

Så mon ikke der bliver lavet en tilsvarende løsning med nogle andre som tiden skrider frem - måske endda vi kan få det her i DK! :-)

Til top
Kalle Ferm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Juli-2008
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2011 kl. 22:36
Ja, det er fedt for USA mfl.
Jeg tror dog ikke at der kommer indholdstjenester til lille DK - der er alt for få Xboxbrugere til at MS gider beskæftige sig med det. Hvilket er fair nok, men meget træls!
Til top
nicklasfikser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2011 kl. 23:21
der er bare nogen gange man gerne ville bo i usa....
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 00:33
Oprindeligt skrevet af nicklasfikser nicklasfikser skrev:

der er bare nogen gange man gerne ville bo i usa....
Hvorfor??
Totalt indpakket i comercials der popper op ca. hver 10ende minut, er det noget at stræbe efter?

Redigeret af MCenterFreak - 07-Juni-2011 kl. 00:34
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
nicklasfikser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 09:14
nej det er selvfølgelig rigtigt jeg tænkte nu også bare på alle de andre tjenester som kun er tilgændelige sådan rigtigt der over :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu