|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Ja, der er en tv tuner på vej ![]() |
||
![]() |
||
TheisHjort ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Halsted kan du linke til den.. det ville være rart.. Mvh. Theis |
||
=xXx=
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Du køber bare en 2,5", 5400RPM harddisk. De er på edbpriser
Redigeret af Sploink - 20-September-2007 kl. 17:18 |
||
![]() |
||
TheisHjort ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
ok.. men nu siger du 5400RPM kan man ikke bruge den hvis man køber en hurtigere..? fx på 7200rpm
|
||
=xXx=
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kan, så vidt jeg ved, give nogle problemer med at sætte en 7200RPM i, da den kører for hurtigt. Der sidder i forvejen en 5400RPM i PS3'en
|
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Og husk at at det er en SATA disk ikke en IDE disk
|
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay.. tak for det i 2.. men skal filsystemet så være fat eller fat 32.. man kunne jo ikke sætte den til NTFS.. vel..? Mvh. Theis |
||
=xXx=
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den skal formaters til fat32, for at systemet kan kende disken
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for det
![]() |
||
=xXx=
|
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Hej Theis, Jeg har desværre ikke været på her i eftermiddags men jeg købte bare en identisk HDD mht. specs som den der sidder i med udvidet kapacitet.Så er man sikker på at alt fungerer. Vær dog meget opmærksom på skruetrækkeren når man skifter HDD. Harddisken er skruet meget hårdt fast til HDD "skuffen", desuden er skruerne ret små og "følsomme", så sikre jer at skruetrækkeren er helt i orden og den rigtige type som angivet i følgende guide: http://www.gamespot.com/features/6176090/index.html?tag=tops lot;title;2 Den skruetrækker jeg brugte var lidt slidt og jeg havde lidt problemer med at få den ene skrue ud da gevindet blet lettere ødelagt. (Nok også et udtryk for at jeg ikke er håndværker af nogen art Blot et råd til alle glade PS3 ejere med en ny større HDD /Halsted |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay.. det var da rart at vide.. Tak for det.. !
![]() |
||
=xXx=
|
||
![]() |
||
dude ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Det er muligt at bruge en almindelig sata 7200rpm harddisk (dog ekstern) ved at fifle lidt:
500gb external sata drive |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |