|
S : Fin stationær PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2015 kl. 16:42 |
Har denne computer til salg, nu hvor min nye computer er blevet samlet.
Der følger ikke kvittering eller kasser med til noget af det. Det hele gik mere eller mindre tabt, da min kælder, som hører til min lejlighed blev oversvømmet og alt skulle smides ud :( Tingene befinder sig i Rødding ( 6630 ) Men kan tages med til Kolding eventuelt, da jeg arbejder der Kabinet - NZXT H2 (Har lidt små skrammer på toppen, men i fin stand ellers ) CPU - I5 3450 CPU køler - NH-U9B SE2 Bundkort - MSI Z77A-G43 Ram - Crucial Ballistix 2*4GB 1600mhz PSU - Corsair TX650M Grafikkort - MSI TwinFrozr 7850 1TB Samsung 7200 - 32mb cache DVD brænder Den er til salg på andre sider også. Højeste bud PT er 2000kr. Lader den kører til Torsdag kl 20.00 Redigeret af Leska - 14-Juni-2015 kl. 16:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |