|
S: Fladskærm HBO: 0,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2015 kl. 20:29 |
Acer 17" fladskærm, model AL1715. Har en overfladerids, men fungerer.
http://www.engadget.com/products/acer/al1715/specs/ Der medfølger powerkabel, VGA-kabel og Audio In kabel. Befinder sig 8200 Aarhus N Afhentning foretrækkes... Jeg forbeholder mig retten til både det ene og det andet... Kom frisk. |
|
![]() |
|
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Bump...
|
|
![]() |
|
Anyone?
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
om så du afleverede den, ville jeg ikke engang modtage den hehe
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er det ikke nærmere en PC monitor du sælger? Der er vel ingen tuner i?
Og til det brug er 17 tommer uhyggeligt lille. For 8 år siden var min skærm på 19 tommer 4:3, og i dag er den 24 tommer 16:9 |
|
![]() |
|
@Treated, tak for det gratis bump :-)
@Jovist er det til en PC. Der var engang hvor 17" var en "stor" skærm. F.eks. da jeg havde en Hi-Vision 15" billederørs-skærm. "Prisen" afspejler jo også at det ikke er state-of-the-art. |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Tror du skal sætte den under gives væk. Hvis du vil af med den.
|
|
![]() |
|
Den er afsat.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |