|
S: Focal C12 centerhøjtaler /rettet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 08:12 |
hejsa,
Bortauktionerer min Focal c12, den er i rigtig god stand. Den gengiver stemmer på forenem vis. Sælges for højeste bud over 1000 inden næste søndag d. Første marts. Bud starter fra 1000 kr og er uden eventuel porto. Den befinder sig i svendborg hvor den kan ses/høres inden evt. Køb. Jeg forebeholder mig alle rettigheder til at forkaste sure købere og lignende. Købere der er nævnt som dårlige i køb/salg tråden er ikke velkomne. Jeg har original emballage til en sikker forsendelse. Redigeret af hifibo - 26-Februar-2015 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kommer billeder når min ipad lige makker ret...
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Skriv gerne hvis der mangler billeder.
|
|
![]() |
|
Hovsa,
Auktion indtil kl 20 søndag... |
|
![]() |
|
Er der i gen der finder den spændende, så ryger den på tysk ebay i løbet af ugen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |