|
S: Focal Sib 5.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
loland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 19:14 |
Sælger mit Focal 5.1 da jeg er flyttet og fået noget større. Spiller super godt, og sælges billigt da jeg ikke længere har plads til det. Sættet har lidt skrammer hist og her efter flytningen, og den hvide maling kan smitte lidt af, efter at have stået i sollys i 2år.
HBO. 1500kr! ![]() Sætter indeholder: 4x Focal sib speaker 1x Focal sib XL som center 1x Focal Cub 2 subwoofer Billeder kan findes her: http://postimg.org/gallery/2j70mmpku/3f0f2390/ |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa - byder gerne 1600 inkl porto. 😊
Mvh. Davor |
|
![]() |
|
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Hvor bor det henne?
![]() |
|
![]() |
|
loland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2012 Status: Offline Point: 36 |
Hej. Det kan hentes i Køge
Ser helst det bliver hentet, men det kan godt sendes også. |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
Ok - hvis det er i Køge, afhente jeg gerne for 1500.
|
|
![]() |
|
Jeg holder lige tråden kørende til fredag, men ellers har vi en aftale! :)
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg byder 1600 afhentet
|
|
![]() |
|
Solgt.. kan lukkes :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |