|
S: Focal Sib/Onkyo 608 Sorroundsæt - NY PRIS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2015 kl. 15:36 |
Hej. Jeg vil gerne sælge mit elskede sorround sæt, da jeg ønsker at prøve noget trådløst. Sælger følgende: 1 x Onkyo | TX-SR608 forstærker (Nypris omkring 4000,-) 4 x Focal Sib højttalere. 1 x Focal Sib XL højttaler. (Samlet nypris omkring 4800,-) Alle kabler medfølger.
De er alle i sort, og er altid blevet passet og plejet. HBO: 3000,- Sælges helst samlet. Jeg befinder mig i Odense V. Stil gerne spørgsmål, hvis du ønsker nærmere information. Redigeret af amphibia - 02-April-2015 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder på højtalere og forstærker?
og er der kvittering på det?
|
|
![]() |
|
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
Hej Allan.
Det er fra 31. Maj 2010. Jeg har ingen kvitteringer, men jeg har ordrebekræftigelserne fra henholdsvis Hifi-Freaks og Sparshop(Gamle Av-Connection), som jeg kan videresende til dig. Hvis du er interesseret? Det står stort set som nyt, og er for det meste kun blevet brugt til almindeligt TV. |
|
![]() |
|
Jeg har lige fundet kvitteringen på forstærkeren.
Kvitteringen på højtalersættet kan jeg ikke tilgå, da Hififreaks har lavet deres hjemmeside om siden da. Så når jeg trykker på den tilføjede faktura i min mail går den bare ind på deres Forside.
|
|
![]() |
|
NY PRIS
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Hvis du på et tidspunkt beslutter dig for at splitte lottet op, så er jeg aftager til højttalerne.
|
|
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|
![]() |
|
Kunne jeg godt overveje Pjonassen, men så skal prisen være rigtig.
Det er højtalerne der udgør værdien i det sæt. Forstærkeren får jeg ikke meget for alene. Redigeret af amphibia - 02-April-2015 kl. 22:30 |
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Et hurtigt bud er 1500,- for højttalerne
|
|
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|
![]() |
|
Når jeg snakker højtalerne, så mener jeg inkl. sub. Kan ikke sælge en enkelt sub alene.
1500,- er for lidt. Så vil jeg ærligt talt hellere beholde det. Jeg tænkte 2500,- uden forstærker. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Min bror står og mangler en receiver, da hans lige er brændt af.
Han kunne godt være interesseret i købe den alene hvis det er. Send evt en forventet pris i privat besked. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
JordanDK - Jeg har skrevet en privat besked til dig.
|
|
![]() |
|
Stadig intet solgt. Kom gerne med realistiske bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |