|
S: Focal Sib + Sub 5.1 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er lidt svært - den må jeg lige tænke over. Er nok mest til, at få solgt de 5 SIB'er plus Cub2 subben sammen. Standerne kan jeg nok få solgt udover.
|
||
![]() |
||
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
|
Jeg er også intra i en pris på 5 sib'er incl. sub og standere og evt. en pris uden standere.
|
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Tænker 1800 kr for 5 Sib'er samt Cub2eren. 2200 kr med de to gulvstandere. Men kom endelig med et bud.
|
||
![]() |
||
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
|
Sidst hififreaks.dk havde sættet på tilbud blev det solgt for 2995 kr. uden standere.
Og nu er sættet udgået af deres sortiment. Din pris er måske lidt i overkanten taget i betragning af ovenstående pris. Da sættet ikke er til mig selv men til en kammarat, vil jeg lige spørge ham om hvad han er villig til at betale. 😊 |
||
![]() |
||
|
Som du også selv nævner, så var de 2995 en tilbudspris, og altså ikke en fast pris. Men du må prøve at høre ham ad. Det skal selvfølgelig være til at forhandle, og så kan der jo komme et bud, førend jeg smider et nyt ![]() |
||
![]() |
||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|
Du misforstår - eller jeg er dårlig til at formulere mig :) Jeg vil gerne have alle de lydgenerende enheder du har i dit tilbud - blot har jeg ikke behov for at fronterne kan stå på stylter - så dem må du gerne sælge til anden side :) 1800 var lidt mere end jeg havde forventet må jeg indrømme. Hvis du kan komme liiidt længere ned inden 1 time, så kunne jeg være lun på at afhente allerede i dag, hvis muligt :) Du er velkommen til at skrive via PB hvis det er. |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
pt. 5299,- hos tape connection
http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=56&product_number=3743175 |
||
![]() |
||
|
Med det i mente, lyder 1800,- sådan set meget rimeligt. Bliver det meget 'billigere', er det ligefør bedre lyd i soveværelset må være at foretrække
![]() |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
1800,- er i hvert fald et fund til de penge. Har selv sættet og det gør det super godt.
|
||
![]() |
||
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
|
Jeg har en bob stand og en enkelt hip stand til salg, hvis nogen står og mangler.
|
||
![]() |
||
egobent ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
|
Hvad ville du sige til 2.000 for det hele?
|
||
![]() |
||
doej ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: søborg Status: Offline Point: 16 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |