recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Focal Sib + Sub 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Focal Sib + Sub 5.1

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af dabp dabp skrev:

Hvad er en realistisk pris på højtalerne alene?

Det er lidt svært - den må jeg lige tænke over. Er nok mest til, at få solgt de 5 SIB'er plus Cub2 subben sammen.

Standerne kan jeg nok få solgt udover.
Til top
Meethoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Brøndby
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meethoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:38
Jeg er også intra i en pris på 5 sib'er incl. sub og standere og evt. en pris uden standere.
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Meethoo Meethoo skrev:

Jeg er også intra i en pris på 5 sib'er incl. sub og standere og evt. en pris uden standere.

Tænker 1800 kr for 5 Sib'er samt Cub2eren. 2200 kr med de to gulvstandere.

Men kom endelig med et bud.
Til top
Meethoo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Brøndby
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meethoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 14:26
Sidst hififreaks.dk havde sættet på tilbud blev det solgt for 2995 kr. uden standere.
Og nu er sættet udgået af deres sortiment.

Din pris er måske lidt i overkanten taget i betragning af ovenstående pris.

Da sættet ikke er til mig selv men til en kammarat, vil jeg lige spørge ham om hvad han er villig til at betale. 😊
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Meethoo Meethoo skrev:

Sidst hififreaks.dk havde sættet på tilbud blev det solgt for 2995 kr. uden standere.
Og nu er sættet udgået af deres sortiment.

Din pris er måske lidt i overkanten taget i betragning af ovenstående pris.

Da sættet ikke er til mig selv men til en kammarat, vil jeg lige spørge ham om hvad han er villig til at betale. 😊

Som du også selv nævner, så var de 2995 en tilbudspris, og altså ikke en fast pris. Men du må prøve at høre ham ad. Det skal selvfølgelig være til at forhandle, og så kan der jo komme et bud, førend jeg smider et nyt Smile

Til top
dabp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Sweden
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dabp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Oprindeligt skrevet af dabp dabp skrev:

Hvad er en realistisk pris på højtalerne alene?

Det er lidt svært - den må jeg lige tænke over. Er nok mest til, at få solgt de 5 SIB'er plus Cub2 subben sammen.

Standerne kan jeg nok få solgt udover.

Du misforstår - eller jeg er dårlig til at formulere mig :)
Jeg vil gerne have alle de lydgenerende enheder du har i dit tilbud - blot har jeg ikke behov for at fronterne kan stå på stylter - så dem må du gerne sælge til anden side :)

1800 var lidt mere end jeg havde forventet må jeg indrømme. Hvis du kan komme liiidt længere ned inden 1 time, så kunne jeg være lun på at afhente allerede i dag, hvis muligt :)

Du er velkommen til at skrive via PB hvis det er.
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:54
pt. 5299,- hos tape connection
http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=56&product_number=3743175
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af 0leDK 0leDK skrev:

pt. 5299,- hos tape connection
http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=56&product_number=3743175

Med det i mente, lyder 1800,- sådan set meget rimeligt. 

Bliver det meget 'billigere', er det ligefør bedre lyd i soveværelset må være at foretrække Smile
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:53
1800,- er i hvert fald et fund til de penge. Har selv sættet og det gør det super godt.
Til top
stenergut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenergut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:12
Jeg har en bob stand og en enkelt hip stand til salg, hvis nogen står og mangler.
Til top
egobent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2012
Sted: Danmark
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér egobent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 21:47
Hvad ville du sige til 2.000 for det hele?
Til top
doej Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: søborg
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 12:42
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu