|
s: Galaxy watch 5, 44mm og LTE E-sim |
Besvar |
Forfatter | |
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2024 kl. 15:15 |
Galaxy watch 5, 44mm og LTE E-sim
Stort set ubrugt da jeg købte to (en til min søn) , og monteret med panzer glas fra dag 1. har org emballage Bemærk det er den store model med 44mm og 4g LTE så du kan bruge Esim, og anvende alle urets funktioner selv om du ikke har din telefon med dig, inkl. google pay, opkald, spotify etc HBO 1000kr |
|
Bierre
Ny bruger Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vilda godt byde 1000 kr.
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved du hvem der kan levere e-sim der fungerer med uret ?
|
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1678 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bud noteret
Esim - Jeg bruger Telenor og min søn brugte 3 mobil.
|
|
BoNJacobsen
Junior bruger Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
så må jeg hellere prøve med 1100
|
|
henningdalgaard
Funktioner
Tak(0)
|
har fået bud på 1250, så regner med at den ryger til den pris.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |